BA in Interior Architecture

Χώρο και Φως και Τάξη. Αυτά είναι τα πράγματα που χρειάζονται οι άνθρωποι τόσο πολύ, όσο χρειάζονται ψωμί και ένα μέρος να κοιμηθούν”

Le Corbusier

Η σύγχρονη άποψη για το design και ειδικότερα για την Εσωτερική Αρχιτεκτονική & Διακόσμηση αφορά μια σύνθετη εφαρμογή η οποία ισορροπεί και συνδυάζει τόσο την επιστήμη όσο και την τέχνη. Πρόκειται για μία δημιουργική διαδικασία όπου η έρευνα και ανάλυση δεδομένων αξιοποιείται σε μια αισθητική παρέμβαση η οποία εξειδικεύει και εμβαθύνει στην μικρή κλίμακα, ολοκληρώνοντας την Αρχιτεκτονική σύνθεση. Όλα τα πιο πάνω χαρακτηρίζονται από μια ανθρωποκεντρική θεώρηση που στόχο έχει να ικανοποιήσει τις ανάγκες του χρήστη, σωματικές και πνευματικές.

Ο Αρχιτέκτων Εσωτερικών Χώρων – Διακοσμητής (Interior Designer) διαθέτει υψηλή αισθητική και καλλιέργεια, σχεδιαστική ικανότητα, γνώση των ιδιοτήτων του φωτισμού, των υλικών και των εφαρμογών τους, δυνατότητα ανάλυσης των λειτουργιών και σύνθεσης των εσωτερικών χώρων.

Εμπορικοί χώροι, κατοικίες, κάθε είδους χώροι ψυχαγωγίας και κέντρα διασκέδασης, εκθεσιακοί χώροι και εμπορικά περίπτερα, βιτρίνες, όψεις και εσωτερικά καταστημάτων, στέγαστρα, stands προβολής και σκηνικά εκδηλώσεων, είναι μόνο μερικές από τις πολλές δυνατότητες επαγγελματικής δραστηριοποίησης, που ο Αρχιτέκτων Εσωτερικών Χώρων – Διακοσμητής (Interior Designer) μπορεί να έχει. Εργάζεται επίσης ως ελεύθερος επαγγελματίας, ως στέλεχος γραφείων αρχιτεκτονικών μελετών, σε εταιρίες διακοσμήσεων, σε εταιρίες κατασκευής και εμπορίας επίπλων ή διακοσμητικών υλικών, στον χώρο μελέτης αρχιτεκτονικού φωτισμού, ακόμη και ως σύμβουλος προβολής και marketing επιχειρήσεων στον ευρύτερο χώρο του Design.

Κατόπιν κατατακτήριας συνέντευξης και επίδειξης φακέλου εργασιών, που προέρχεται από προηγούμενη ακαδημαϊκή διαδρομή, μπορεί ο σπουδαστής, εφόσον οι εργασίες του καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ύλης των διδασκομένων μαθημάτων του προγράμματος Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Χώρων & Διακόσμησης (Interior Architecture), να περάσει σε προχωρημένο εξάμηνο και έτος σπουδών και να ολοκληρώσει τις σπουδές του μέσα από τα προγράμματα του Middlesex University.

Στο σημείο αυτό σημειώνουμε ότι, μετά την ψήφιση νέων μέτρων και τη λήψη Υπουργικών Αποφάσεων το Νοέμβριο του 2012, ως προς την εφαρμογή των Νόμων 4046/2012 και 4093/2012, καθίσταται επιπλέον εφικτή η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας για τους πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών. Αυτή η εξέλιξη συνεπάγεται την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους που αποκτούν πανεπιστημιακά πτυχία μέσω Κολλεγίων, όπως ο ΑΚΤΟ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (άρθρο 13 του Νόμου 4148/2013). Απαραίτητη προϋπόθεση όλων των παραπάνω είναι η απόκτηση τουλάχιστον πτυχίου Bachelor.

Εδώ, μπορείτε να δείτε μερικές αποφάσεις που αφορούν σε αποφοίτους του ΑΚΤΟ (για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουν αφαιρεθεί τα στοιχεία των αποφοίτων και του πρωτοκόλλου των αιτήσεών τους).

Εκτός από το πρόγραμμα καθημερινής παρακολούθησης υπάρχει η δυνατότητα φοίτησης με τα ευέλικτα προγράμματα Open Learning και Distance Learning.

Με το κύρος και την αξιοπιστία του ΑΚΤΟ, του πιο εξειδικευμένου εκπαιδευτικού οργανισμού στις περιοχές του art & design, προσφέρονται και διετή προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης – ΙΕΚ στη διακόσμηση, με τον τίτλο “Εσωτερική Αρχιτεκτονική Διακόσμηση & Σχεδιασμός Αντικειμένων”.

Κάντε Early Entry! Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας τώρα και επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές διδάκτρων του ΑΚΤΟ, με ειδική έκπτωση έως και 1200 ευρώ και έναν ευέλικτο οικονομικό διακανονισμό από 12 έως και 15 μηνιαίες καταβολές.

Επικοινωνήστε, σήμερα, με τη Γραμματεία του AKTO στο information@aktocollege.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη) για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα προνόμια, που σας δίνει το Early Entry και για τις ειδικές τιμές που ισχύουν με το πρόγραμμα Υποτροφιών του ΑΚΤΟ!

Δείτε περισσότερα:

 

Η Εσωτερική Αρχιτεκτονική είναι διεθνώς ένας νέος όρος ο οποίος “προσπαθεί” να ορίσει τη δράση της επιστήμης που αφορά την οργάνωση, τη διαμόρφωση και τον εξοπλισμό του χώρου.

Η παιδεία. Μία θάλασσα γνώσης, ένας ανοικτός ορίζοντας εξέλιξης πνεύματος και διάνοιας, ένα πολύτιμο εργαλείο ενδυνάμωσης ατομικής κουλτούρας, ένα απαραίτητο συστατικό για μια ισορροπημένη και ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

Μία ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που ταυτίζεται με τον ορισμό της Αρχιτεκτονικής. Μιας επιστήμης που περιβάλλει, οριοθετεί, οργανώνει και χαρακτηρίζει τον κλάδο της Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σύνθεσης στον ΑΚΤΟ. Ένα αρχιτεκτονικό πεδίο που «ταξιδεύει» από την μεγάλη κλίμακα και κατευθύνεται εξειδικεύοντας στην μικρή κλίμακα.

Η ανάλυση μιας σχέσης του ανθρώπου με τον χώρο μπορεί να περιγράψει την φιλοσοφία ή καλύτερα το manifesto που χαρακτηρίζει τον κλάδο. Μία σχέση που εξελίσσεται στον χρόνο, επηρεάζεται από κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά δεδομένα. Μία σχέση που έχει τάσεις, μόδες και κινήματα. Μία σχέση που αναλύει τον δισυπόστατο χαρακτήρα του ανθρώπου αφού προσπαθεί να υπηρετήσει τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα. Έτσι, ανθρωπομετρικά δεδομένα συνδυάζονται με εντυπώσεις και συναισθήματα. Έτσι, επιστήμη και τέχνη ισορροπούν σε ένα κοινό στόχο, αυτόν της εξυπηρέτησης των αναγκών του ανθρώπου.

Αυτή ακριβώς η θεωρητική προσέγγιση ερμηνεύεται σε μια εκπαιδευτική διεργασία όπου θεωρία και πράξη συνδυάζονται σε απτά, ρεαλιστικά αποτελέσματα, τα οποία συνθέτουν την προσωπικότητα του σπουδαστή. Είναι η ίδια θεώρηση που επιτυγχάνει την ακαδημαϊκή ωρίμανση αφού ένα αυθόρμητο και πρωτόλειο πνεύμα μεταλλάσσεται και τελικά εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο συνθέτη, έναν δημιουργό, με εργαλείο την γνώση μέσα από διαφορετικές θεωρήσεις.

Ένα συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών με εργαλείο τη γνώση, τη θεωρία και την πράξη, γονιμοποιεί τον αρχικό ενθουσιασμό και τελικά δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο επαγγελματία, έναν συνθέτη και, γιατί όχι, έναν καλύτερο άνθρωπο.

Ανθρωποκεντρισμός λοιπόν η λέξη καταλύτης, η ενίσχυση και ενδυνάμωση μιας δημιουργικής προσωπικότητας. Το μέσο η εκπαίδευση.

Γιατί παιδεία είναι πολιτισμός, γιατί πολιτισμός είναι ελπίδα είναι μέλλον.

Βαγγέλης Κανελλόπουλος, Αρχιτέκτων

 

Το πρόγραμμα σπουδών είναι τριετές και οδηγεί σε πτυχίο Bachelor of Arts Honours Degree από το Middlesex University.

Με την εισαγωγή σας στο πρόγραμμα θα ασχοληθείτε με την Εσωτερική Αρχιτεκτονική, σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα σε ένα παγκόσμιο, ιστορικό, σύγχρονο και πολιτισμικό πλαίσιο, και θα αναπτύξετε τη δική σας κριτική σκέψη.

Θα γνωρίσετε τις βασικές αρχές της Αρχιτεκτονικής και του design, διερευνώντας σε βάθος τη μικρή κλίμακα, αναπτύσσοντας τις ικανότητες σας ώστε να παρατηρείτε, να αναγνωρίζετε προβλήματα, να αξιολογείτε και να λαμβάνετε αποφάσεις, να αναπτύσσετε ορθολογικές και αναλυτικές δεξιότητες και να προτείνετε εναλλακτικές λύσεις.

Στόχος του προγράμματος είναι η προετοιμασία επαγγελματιών υψηλού επιπέδου και ικανοτήτων, που θα βρίσκονται σε θέση να διαχειριστούν την Εσωτερική Αρχιτεκτονική και το Design με ένα ευρηματικό και κριτικό πνεύμα.

Με αυτό το πνεύμα, το πρόγραμμα δίνει μεγάλη έμφαση στη μεθοδολογία της σύνθεσης, υποστηριζόμενη από συγκεκριμένες επιλογές και χειρισμούς, και σας παρέχει τις διακλαδικές γνώσεις που αφορούν στην παρουσίαση και την προώθηση, όπως η Διαχείριση του Design, σε παγκόσμιο πλαίσιο. Παράλληλα, ενισχύει τις δεξιότητές σας στον προφορικό λόγο και στη γραπτή επικοινωνία, καθώς και στην παρουσίαση πρωτότυπων λύσεων, που βασίζονται σε διεθνείς πρακτικές.

Ισορροπώντας μεταξύ Επιστήμης και Τέχνης, το πρόγραμμα ανταποκρίνεται σε κοινωνικές, οικονομικές συγκυρίες. Υποστηρίζει την εννοιολογική, θεωρητική και πρακτική εξάσκηση, υπηρετώντας την ανθρωποκεντρική προσέγγιση, όπως επιβάλουν οι αρχές της Αρχιτεκτονικής. Συνδυάζει το πραγματικό με το φαντασιακό, το υπαρκτό με το άυλο σε μια ολοκληρωμένη σύνθεση.

Σας παρέχει γνώσεις γύρω από τις αρχές και την ιστορική εξέλιξη της Αρχιτεκτονικής, κατασκευαστικών μεθόδων και τεχνικών, υλικών για κατασκευές μικρής και μεγάλης κλίμακας, εννοιολογικές γνώσεις, αλλά και κατανόηση του Design και των χρηστικών εφαρμογών του. Σας εξοπλίζει με ένα ευρύ φάσμα πρακτικών δεξιοτήτων, ώστε να είστε σε θέση να υπηρετήσετε οποιοδήποτε τομέα στη μελέτη και σχεδιασμό χώρων, καθώς και σε μια ευρύτερη επαγγελματική κοινότητα με συναφές αντικείμενο.

Η ελεύθερη σκέψη, η πρωτοτυπία των ιδεών και ο επαγγελματισμός είναι οι βασικές παράμετροι που ενδυναμώνονται μέσα από την ύλη και τις οργανωμένες επιπρόσθετες δραστηριότητες που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική εμπειρία στο πρόγραμμα αυτό.

1ο εξάμηνο σπουδών

2ο εξάμηνο σπουδών

3ο εξάμηνο σπουδών

4ο εξάμηνο σπουδών

5ο εξάμηνο σπουδών

6ο εξάμηνο σπουδών | Διπλωματική εργασία

 

  • Βαγγέλης Κανελλόπουλος – Αρχιτέκτων – Διευθυντής
  • Κωνσταντίνος Ανανίδας – Γλύπτης
  • Βαγγέλης Ανδρεόπουλος – Ζωγράφος
  • Ανδρέας Αποστολίδης – Αρχιτέκτων
  • Βασιλική Ασάρογλου – Αρχιτέκτων
  • Ιωάννης Βλάχος – Αρχιτέκτων
  • Νίκος Βλάχος – Designer
  • Μαρία Γερακίνη – Interior Designer
  • Γιάννης Γεωργαράς – Product Designer
  • Ευγενία Γραμμένου – Εικαστικός
  • Χριστίνα Δίκου – Αρχιτέκτων
  • Ελένη Δροσοφορίδου – Ιστορικός Τέχνης
  • Ροζαλία Ιωαννίδου – Designer
  • Κωνσταντίνος Καλαϊτζάκης – Αρχιτέκτων
  • Αλέξανδρος Καπόπουλος – Αρχιτέκτων
  • Αντωνία Κονδύλη – Αρχιτέκτων
  • Κατερίνα Κοτζιά – Αρχιτέκτων
  • Σπύρος Κούλιας – Graphic Designer
  • Γιώργος Κυπαρισσάκης – Interior Designer
  • Δημήτριος Μανιός – Αρχιτέκτων
  • Γιάννης Μάνος – Interior Designer
  • Μαρία Μαραζάκη – Designer
  • Στέλιος Μαυροζούμης – Αρχιτέκτων
  • Πάρις Μέξης – Σκηνογράφος/Σκηνοθέτης
  • Σωτήρης Μλουκίε – Αρχιτέκτων
  • Παναγιώτα Μπάκα – Αρχιτέκτων/Μηχανικός
  • Κωνσταντίνα Μπασιάκου – Αρχιτέκτων/Μηχανικός
  • Άννα Μπονάρου – Αρχιτέκτων
  • Άννα Νίτη – Αρχιτέκτων
  • Χρυσούλα Ξουβερούδη – Ιστορικός Τέχνης
  • Απόστολος Πάνος – Αρχιτέκτων
  • Κώστας Παπαθανασίου – Graphic Designer/Illustrator
  • Λουίζα Πάπαρου – Πολ. Μηχανικός
  • Θεοδώρα Παπίδου – Αρχιτέκτων
  • Αντώνης Ράλλης – Ιστορικός Τέχνης
  • Βιργινία Σκιαδά – Αρχιτέκτων
  • Νίκος Σμυρνιός – Graphic Designer
  • Μάνος Στεφανίδης – Ιστορικός Τέχνης
  • Ζουμπούλια Στεφανίδου – Graphic Designer
  • Γιολάντα Τζίνα – Interior Designer
  • Μιχάλης Τσαγκαράκης – Πολ. Μηχανικός
  • Διονύσιος Τσάσης – Αρχιτέκτων
  • Κορίνα Φιλοξενίδου – Αρχιτέκτων
  • Ελίνα Χατζηελευθεριάδου – Αρχιτέκτων
  • Ελένη Χρυσίδου – Εικαστικός

 

Πώς γίνεται η εκπαίδευση

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η μάθηση και η διδασκαλία διακρίνονται για τη σταδιακά αυξανόμενη επιδίωξη αυτονομίας και αυτοδιάθεσης.

Ο ΑΚΤΟ έχει συνδεθεί με εκπαιδευτικές πρακτικές που αποσκοπούν στην ανάπτυξη αυτόνομων προσωπικοτήτων που αυτοδιαχειρίζονται την παραγόμενη γνώση. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό τοπίο αυτή η εκπαιδευτική δέσμευση είναι κρίσιμης σημασίας για τη διασφάλιση της ικανότητας των σπουδαστών να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Στον ΑΚΤΟ οι σπουδές στο Art και Design στηρίζονται σε έναν ευρύ διδακτικό σχεδιασμό. Ανάμεσα στις εκπαιδευτικές μεθόδους περιλαμβάνονται σεμινάρια που εστιάζουν στη θεωρία, διαλέξεις σε σχετικά θέματα, καθώς και εργαστήρια, παρουσιάσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές, διαγωνισμοί κλπ.

Οι Διδακτικές στρατηγικές χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:

Α. Εργασίες – Σεμινάρια – Ασκήσεις – Διαλέξεις

Στα σεμινάρια και τις διαλέξεις, οι σπουδαστές αποκτούν πρόσβαση σε σημειώσεις, διαφάνειες, βίντεο προβολές και στην απαιτούμενη βιβλιογραφία, που τους επιτρέπει να μάθουν σε βάθος για τις διαφορετικές πτυχές της τέχνης που σπουδάζουν. Η μεταδοτική ικανότητα των διαλέξεων συμβάλλει στην εμπέδωση των βασικών γνώσεων από τους σπουδαστές, ενώ στα σεμινάρια καλλιεργείται η κριτική σκέψη και η δυνατότητα πολυμερούς επικοινωνίας. Όταν κρίνεται αναγκαίο, προσφέρονται, επίσης, φροντιστηριακά μαθήματα, ώστε να ενισχυθεί η αντιληπτική ικανότητα των σπουδαστών.

Τα σχέδια εργασιών (project briefs), τα οποία ποικίλλουν σε αριθμό για κάθε ενότητα και εξάμηνο, περιλαμβάνουν λεπτομερή περιγραφή των απαιτήσεων ενός θέματος καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης για την εργασία των σπουδαστών.

Η πρόοδος των σπουδαστών παρακολουθείται μέσω της αξιολόγησης των εργασιών, καθώς και από διάφορα τεστ κατά την παρακολούθηση σεμιναρίων και διαλέξεων.

B. Ενισχυτικές διδακτικές μέθοδοι

Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούν οι σπουδαστές μέσω των διαλέξεων, σεμιναρίων και εργασιών ενισχύονται περαιτέρω μέσα από δραστηριότητες, όπως οι οργανωμένες επισκέψεις σε εκθέσεις, μουσεία, εργοστάσια, οι εκπαιδευτικές εκδρομές, η συμμετοχή σε διαγωνισμούς, η οργάνωση εκθέσεων από τους σπουδαστές, κλπ. Οι δραστηριότητες αυτές βοηθούν τους σπουδαστές να αφομοιώνουν τις βασικές έννοιες και να βλέπουν την εφαρμογή τους σε πραγματικές συνθήκες.

Ο ΑΚΤΟ έχει μια μακρά σχέση με τη βιομηχανία και την καλλιτεχνική κοινότητα στη χώρα μας. Αυτό σημαίνει ότι, μέσα από την πορεία των σπουδών τους, οι σπουδαστές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με κάθε σημαντικό γεγονός στον τομέα τους.

Γ. Αυτόνομη μάθηση με επιβλέποντα καθηγητή

Ο θεσμός του επιβλέποντα καθηγητή είναι ένα ζωτικής σημασίας συστατικό σε ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών, ειδικά στο τελευταίο έτος που οδηγεί στην απόκτηση του Bachelor, κατά το οποίο οι τακτικές συναντήσεις με τον επιβλέποντα καθηγητή αποτελούν την κύρια μέθοδο διδασκαλίας. Η μεταστροφή από μια παραδοσιακή σε μια πιο ανεξάρτητη μορφή μάθησης είναι συνεπής με τη γενική εκπαιδευτική πολιτική του ΑΚΤΟ και ανατροφοδοτείται από την εφαρμογή της αξιολόγησης.

Για την πραγμάτωση των εκπαιδευτικών στόχων η διδασκαλία γίνεται σε σύγχρονες εγκαταστάσεις, εξοπλισμένες με την τελευταία τεχνολογική υποδομή.

 

143;18;topLeft;topRight
141;18;topLeft;topRight
181;18;topLeft;topRight
89;18;topLeft;topRight
110;20;topLeft;topRight
114;18;topLeft;topRight

 

British Accreditation Council

 

QAA

 

Middlesex University Partner

BA in Interior Architecture 24/05/2013

Campus Αθήνας

Ευελπίδων 11Α (έναντι Πανελληνίου Γ.Σ.)
Αθήνα, 113 62
Τηλ: 210 52 30 130, Fax: 210 38 13 700

Campus Θεσσαλονίκης

26ης Οκτωβρίου 38-40 & Ανδρέου Γεωργίου
(δίπλα στο MET HOTEL) Θεσσαλονίκη, 546 27
Τηλ: 2310 221 231, Τηλ/Fax: 2310 544 723


information@aktocollege.gr
Τώρα Κερδίζεις