NEWS & EVENTS

AKTO x THAT GORILLA BRAND | Emerging T-shirt 

Μία ιδιαίτερα επιτυχημένη συνεργασία με βαθιά οικολογικό χαρακτήρα, μήνυμα και σκοπό, πραγματοποιήθηκε από τον ΑΚΤΟ και το THAT GORILLA BRAND. Το THAT GORILLA BRAND (TGB) είναι ένα premium lifestyle brand για την προστασία του ορεινού γορίλα, που αναπτύσσεται δυναμικά και διέπεται από σύγχρονες πτυχές της Μόδας και του Κινηματογράφου. Γεννήθηκε στην Αθήνα από τους “περιπετειώδεις” ιδρυτές Leo και Casey, ως αποτέλεσμα της βαθιά ριζωμένης αγάπης τους για τη φύση, με στόχο να υπηρετήσει το κοινό τους όραμα “να είμαστε καλοί άνθρωποι και να κάνουμε καλές πράξεις”.

Μετά από πρόταση του brand, μέλη της σπουδαστικής κοινότητας του ΑΚΤΟ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, από τα προγράμματα BA (Hons) Graphic Design και BA (Hons) Sketch-Comics-Cartoon κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο σχέδιο-σκίτσο, στο πλαίσιο διαγωνισμού The Emerging Gorilla T Competition. Η δημιουργικότητά τους έπρεπε να “χωρέσει” εντός του περιγράμματος που απεικονίζει τον ορεινό γορίλα – σήμα/logo του brand με τη χρωματική παλέτα που δόθηκε από το brand.

Ο Γιάννης Παναρετάκης, τελειόφοιτος, πλέον, στο πρόγραμμα BA (Hons) Sketch-Comics-Cartoon υπογράφει τη νικητήρια πρόταση του διαγωνισμού, με τίτλο W.A.N.E.O [We All Need Each Other]. Την πρότασή του εμπνεύστηκε από τους αρχαίους πολιτισμούς των Άζτεκ και των Μάγια, που χρησιμοποιούσαν σύμβολα ως τρόπο έκφρασης, καθώς και πληθώρα από patterns.

Όπως δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης “Η εμπειρία συμμετοχής στο διαγωνισμό αποτέλεσε για εμένα μία πολύτιμη εισαγωγή στον επαγγελματικό κόσμο -μέσω μιας ευχάριστης & διδακτικής διαδικασίας- η οποία ανταποκρίθηκε και στις δικές μου ανάγκες για δημιουργία. Ξεχωριστή ήταν η στιγμή που μου ανακοινώθηκε ότι η πρότασή μου επιλέχθηκε για να εκπροσωπήσει το Emerging Gorilla T-project, στην επερχόμενη συλλογή του That Gorilla Brand. Και κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε η πρώτη μου επίσημη επαγγελματική δημιουργία με χαρακτήρα μη εστιασμένο σε λογική κέρδους και με σκοπό την κοινωνική & περιβαλλοντική αφύπνιση και δράση”.

Ο Γιάννης βραβεύτηκε με το χρηματικό έπαθλο των 3.000€. Το εικαστικό που σχεδίασε, τυπώθηκε σε λευκά T-shirt, παράχθηκε και κυκλοφόρησε σε όλον τον κόσμο, τον Ιανουάριο του 2024, αποτελώντας ένα από τα βασικά κομμάτια της συλλογής TGB Mutanda SS ‘24. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις του Emerging Gorilla T διατίθενται για την υποστήριξη των δράσεων και του έργου του The Gorilla Organization.

Δεν ήταν μόνο η δουλειά του Γιάννη που ενθουσίασε τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής αλλά το σύνολο της δουλειάς που κατατέθηκε. Παραθέτουμε αυτούσιο το feedback της:

“We have run the That Gorilla Brand Emerging Gorilla competition for a number of years, and we are extremely impressed with the quality of work that was provided by AKTO Students. It has taken the team here at TGB a substantial amount of time to come to finalize first the top ten designs followed by an even harder task of selecting the final winner. We would like to thank each and every student who took the time to participate in this competition and congratulate each of you, and you never know, at some point in time we may reach out in the future for further design work.”

“We would like to start by saying that from the very beginning this design stood out as a very strong candidate for the winner of the 2023 Emerging Gorilla Design. The research and connection between Aztec and Maya civilizations designs and symbols and the similarities with the East African cultures of Uganda, Congo and Rwanda is an aspect that we found extremely interesting and found that it was translated into the final design in an extremely attractive way. One of the criteria of the winning design is also the ability for as many of our customers to buy as many of these T-shirts across the globe as possible, as this T-shirt is all about maximum impact for the gorillas and their surrounding communities. We believe that this design will be successful and a great addition to our 2024 collection and this is why we have chosen Mr Ioannis Panaretakis as the winner of That Gorilla Brand Emerging competition with AKTO 2023.  

Thank you and CONGRATULATIONS!”.

Στο Real Work Project τα μέλη της σπουδαστικής κοινότητας του ΑΚΤΟ εργάστηκαν υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους Γιώργου Μπότσου, Λιάνας Στεφανίδου και Κωνσταντίνου Μίαρη.

Στο διαγωνισμό διακρίθηκαν, επίσης, οι εξής 10 φιναλίστ (αλφαβητικά): Natalia Ziolkowska, Ματ Αθανασόπουλος, Γιώργος Καλιωράκης, Ευφροσύνη Παπαδημητρίου, Μάριος Παπακωνσταντίνου, Ειρήνη Ροδανού, Μάρθα Ανδριάνα Σάλτη, Χριστίνα Συγκουνά, Νικόλαος Τριανταφύλλου και Οδυσσέας Χαλκιάς.

H ιστορία του That Gorilla Brand ξεκίνησε, πράγματι, με τους γορίλες… αλλά έχει καταλήξει σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, όπως και όλες οι αυθεντικές ιστορίες που ξεκινούν από το πάθος, την αγάπη και την αφοσίωση. Το TGB μάς παροτρύνει “Kάθε μέρα είναι ένας νέος ορίζοντας για να αγκαλιάσετε νέες εμπειρίες και προκλήσεις και να κάνετε καλό μαζί τους. Το να ζεις τη ζωή των ονείρων σου, είναι η μεγαλύτερη περιπέτεια όλων!”.

Συγχαίρουμε τον δικό μας Γιάννη Παναρετάκη και του ευχόμαστε πολλές επιτυχημένες περιπέτειες στη ζωή του!

Λίγα λόγια για τη συλλογή

Η συλλογή Mutanda SS ’24 δανείστηκε το όνομά της από τη Misty Lake Mutanda· ένα μαγικό σκηνικό που βρίσκεται στη νοτιοδυτική Ουγκάντα. Φωλιασμένη στους πρόποδες της οροσειράς Virunga, αυτή η ήρεμη λίμνη περιβάλλεται από απότομες, φυλλώδεις πλαγιές και βραχώδεις όψεις των αρχαίων ηφαιστείων που συνθέτει ένα πλούσιο – ζωντανό οικοσύστημα. Καθώς όλες οι συνεργασίες διατήρησης του That Gorilla Brand με τις τοπικές κοινότητες μέχρι σήμερα βασίζονται σε αυτόν τον γαλήνιο προορισμό και κινούνται γύρω από αυτόν, η Misty Lake Mutanda είναι ένα μέρος που κρατάμε στην καρδιά μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ