
Για 5η συνεχή χρονιά τα πολυκαταστήματα “notos” εμπιστεύτηκαν την καλλιτεχνική ματιά των σπουδαστών του ΑΚΤΟ για να σχεδιάσουν τις καλοκαιρινές τους βιτρίνες. Ταλαντούχοι σπουδαστές προσκλήθηκαν να υποβάλλουν τις προτάσεις τους και η προσέγγιση που επιλέχθηκε να υλοποιηθεί ήταν αυτή του Αλέξανδρου Λυκούδη, σπουδαστή του προγράμματος Graphic Design στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης.
Η δημιουργική του πρόταση άντλησε έμπνευση από το βασικό επικοινωνιακό μήνυμα “Θέλεις more; notos for more” και αξιοποιώντας την φράση “more” ανέδειξε όλα όσα θέλουμε ακόμα πιο έντονα το καλοκαίρι: περισσότερο ήλιο, περισσότερα χρώματα, περισσότερη μόδα, περισσότερο στυλ, περισσότερο… καλοκαίρι.
Ο Αλέξανδρος Λυκούδης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Αποφάσισα να δημιουργήσω μια σειρά συνθέσεων χρησιμοποιώντας καθαρά τυπογραφία σε συνδυασμό με τους έντονα καλοκαιρινούς τόνους οι οποίοι κυριαρχούν σε όλες τις περιπτώσεις. Η κάθε σύνθεση επικεντρώνεται σε διαφορετικά μηνύματα τα οποία φυσικά συνδέονται με το καλοκαίρι. Πηγή έμπνευσης μου για τον τελικό σχεδιασμό αποτέλεσαν patterns, φόρμες και αρκετές εικόνες που στο μυαλό όλων είναι απόλυτα εναρμονισμένες με την πιο λαμπερή και φωτεινή εποχή του χρόνου».
Aπό το σύνολο των προτάσεων κριτική επιτροπή των πολυκαταστημάτων επέλεξε και επιβράβευσε με δωροεπιταγές τις καλύτερες ιδέες και την δημιουργική φαντασία των σπουδαστών που δημιουργούν τις πιο ανατρεπτικές και ευφάνταστες βιτρίνες της σεζόν.