
H Εταιρεία Alzheimer Αθηνών εμπιστεύθηκε στους σπουδαστές του ΑΚΤΟ τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της και τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ταυτότητας.
Οι σπουδαστές Γραφιστικής από τα προγράμματα Open Learning και Distance Learning ανέλαβαν το συγκεκριμένο project, στο πλαίσιο διαγωνισμού. Ζητούμενο για τους σπουδαστές του ΑΚΤΟ ήταν να δώσουν μια πιο σύγχρονη οπτική στο λογότυπο της εταιρείας και στο σύνολο της εταιρικής ταυτότητας και, μέσω αυτού, να βοηθήσουν την καλύτερη επικοινωνία – προβολή του έργου της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ανάδειξη του νέου λογοτύπου, εκτός από την κριτική επιτροπή, βοήθησαν και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας, μέσω online ψηφοφορίας. Το λογότυπο που επιλέχθηκε ήταν της Δέσποινας Παπαστεργίου.