Με στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση της Generation Z για την Οδική Ασφάλεια, η Michelin απευθύνθηκε στους σπουδαστές Γραφιστικής του ΑΚΤΟ με ζητούμενο τη δημιουργία ενημερωτικής αφίσας. Με στατιστικές που αποδεικνύουν ότι η χώρα μας βρίσκεται ψηλά στη λίστα με τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη -και με τα τροχαία να αποτελούν την Νο1 αιτία θανάτου σε ηλικίες κάτω των 25 ετών- οι Graphic Designers του ΑΚΤΟ ανέλαβαν να αναδείξουν το σοβαρό αυτό πρόβλημα και να μιλήσουν στην “καρδιά” των νέων.
Το διαγωνιστικό project, με motto #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, ανατέθηκε στους δευτεροετείς του προγράμματος BA (Hons) in Graphic Design, οι οποίοι εργάστηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος “Στρατηγική Επικοινωνίας” υπό την επίβλεψη του καθηγητή τους Γιώργου Μπότσου. Οι σπουδαστές μας, μέσα από τις αφίσες τους, ανέδειξαν ζητήματα που αφορούν στην οδική ασφάλεια αλλά και τη σημασία του σωστού ελέγχου των ελαστικών, τα οποία αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του οχήματος με το δρόμο.
Νικητές του διαγωνισμού αναδείχθηκαν οι: Melina Leuce (1ο Βραβείο), Γιώργος Κατσαρέλιας (2ο Βραβείο) και Γιάννης Τουρνόγλου (3ο Βραβείο). Σημείο αναφοράς στο έργο της Melinas αποτέλεσε η έρευνα αλλά και η βιωματική εμπειρία, ενός τροχαίου ατυχήματος σε μικρότερη ηλικία. Η αφίσα της θα αποτελέσει τη βάση της νέας Ενημερωτικής Καμπάνιας της Michelin Hellas για το πώς μπορούμε να “Μένουμε Ασφαλείς και στο Δρόμο”.