NEWS & EVENTS

AKTO + Kaiser | Η συνεργασία που βραβεύθηκε στα Marketing Excellence Awards

two men at a ceronomy

Ο φωτογραφικός διαγωνισμός “Kaiser Reflections Young Photographers Contest” που υλοποιήθηκε από τον ΑΚΤΟ, την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και την V+O, τιμήθηκε με Ασημένιο Βραβείο στα “Marketing Excellence Awards”, τον μοναδικό θεσμό στη χώρα μας που επιβραβεύει καινοτόμες ιδέες και ενέργειες στο χώρο του Marketing.

Στο αιώνιο ερώτημα “Μπύρα ή Kaiser;” οι σπουδαστές Φωτογραφίας του ΑΚΤΟ απάντησαν με μία πληθώρα κλικ και, με έμπνευση από το εμβληματικό μπουκάλι της διάσημης Pilsner, σκηνοθέτησαν εικόνες που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα, πρωτοτυπία και φαντασία.

Το project “Kaiser Reflections Young Photographers Contest” έδωσε στους σπουδαστές του ΑΚΤΟ την ευκαιρία να ζήσουν μία προσομοίωση των απαιτήσεων της διαφημιστικής φωτογραφίας. Οι σπουδαστές εργάστηκαν με την υποστήριξη των καθηγητών Γιάννη Γιαννακόπουλου, Ιουλίας Λαδογιάννη και Χριστιάνας Πετουσάκη.

Το σύνολο της δουλειάς τους παρουσιάστηκε σε έκθεση ενώ, κριτική επιτροπή αποτελούμενη από έμπειρα στελέχη της της φωτογραφίας, της διαφήμισης και των media επιβράβευσε τις καλύτερες φωτογραφίες.

Δείτε περισσότερα για το project “Kaiser Reflections Young Photographers Contest”.

Marketing Excellence Awards

Τα Marketing Excellence Awards διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ, σε συνεργασία με την Direction Business Network, υπό την επιστημονική εποπτεία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και υποστηρίζεται από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), τον Τομέα Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) της ΕΕΔΕ, την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Επίσης, το ΕΙΜ συμμετέχει στα EFFIE Awards από την θεσμοθέτησή τους σε συνεργασία με την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ