ONLINE ΕΓΓΡΑΦΗ

Digital & Social Media Marketing

Digital & Social Media Marketing

Επισκόπηση

Το πρόγραμμα Digital & Social Media Marketing του ΑΚΤΟ, διάρκειας 100 ωρών, εισάγει τους συμμετέχοντες στη φιλοσοφία και στις τεχνικές του ψηφιακού marketing και των social media.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται δύο απογεύματα την εβδομάδα, συνολικής διάρκειας έξι (6) ωρών, και με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται βεβαίωση σπουδών Diploma (ΑΚΤΟ Κατάρτιση, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 2, με την αδειοδότηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

Διαβάστε Περισσότερα
Περιεχόμενο

Εισηγητές

Ο Ν. Μακρυδάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού Μ.Β.Α. και Υπ. Διδάκτορας του Π.Α. στον τομέα του Digital Marketing. Από το 1997 έχει εργαστεί στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 ασχολείται με το Digital Marketing & e-Commerce και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. 

 

Κυριακή Ιατροπούλη: Η Κυριακή Ιατροπούλη σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.


Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.


Συνοπτικό Πρόγραμμα Σπουδών

1. Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing

Η κατανόηση των βασικών αρχών του ψηφιακού περιεχομένου αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την επιτυχία κάθε ενέργειας μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον. Η ενότητα παρέχει ολοκληρωμένη γνώση του ορθού τρόπου χρήσης του ψηφιακού περιεχομένου σε όλα τα online κανάλια προκειμένου να αποκτηθούν δυνητικοί πελάτες (leads) και να ικανοποιηθεί το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

2. Email Marketing – Δημιουργία σύγχρονων email με μορφή ιστοσελίδας & τεχνικές προβολής με e-mail

Η ενότητα ξεδιπλώνει όλες τις πτυχές του email ως ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία του ψηφιακού μίγματος προβολής. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να δημιουργούν καμπάνιες email σε μορφή ιστοσελίδας και θα διδαχθούν όλα τα μυστικά του email για την αύξηση των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης θα εξειδικευθούν στη δημιουργία πειστικού ψηφιακού περιεχομένου που αυξάνει το conversion rate κάθε προωθητικής ενέργειας.

3. SEO (Search Engine Optimization) – Πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας στις Μηχανές Αναζήτησης

To SEO αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της online επιτυχίας για κάθε επιχείρηση. Η ενότητα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα μυστικά του αλγορίθμου με τα οποία λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και ειδικότερα η Google και θα μάθετε όλες τις τεχνικές με τις οποίες θα πρέπει να γίνεται η σχεδίαση, η ανάπτυξη, η προώθηση και η συντήρηση των ιστοσελίδων, προκειμένου να αποκτήσουν την υψηλότερη θέση στη κατάταξη των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο.

4. Διαφήμιση στο internet – Διαφήμιση στη Google με Google Adwords

Η ενότητα θα παρουσιάσει όλα τα μυστικά για να μπορέσει κάποιος να ασχοληθεί με τη δημιουργία και προβολή διαφημίσεων στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης την Google. Ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει που και με ποιο τρόπο θα προβάλλονται οι διαφημίσεις του και στη συνέχεια μαθαίνοντας από την αρχή το adwords θα δημιουργήσει βήμα βήμα τις δικές του καμπάνιες με σωστό και δομημένο τρόπο σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Goοgle. Θα εξοικειωθεί με όλα τα εργαλεία στόχευσης και δημιουργίας διαφημίσεων, σε όλα τα δίκτυα της Google.

5. Online Video Marketing – Ο έξυπνος τρόπος διαφοροποίησης της επιχείρησης

Με την ενότητα αυτή γίνεται κατανοητός ο ρόλος του video στο πλαίσιο της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων προβολής, των βασικών αρχών λειτουργίας του και των ορθών πρακτικών σχεδίασης, ανάπτυξης και προβολής του για την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής digital marketing. Αναλύονται τα βήματα στρατηγικής ανάπτυξης και χρήσης του σε συνέργεια με τα άλλα εργαλεία online marketing με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων, την ενδυνάμωση του brand awareness, τη δημιουργία δυνητικών πελατών – leads και την αύξηση των πωλήσεων.

6. Affiliate Marketing – Άμεση αύξηση των εσόδων σας

Στόχος της ενότητας η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας του affiliate marketing ως ενός εκ των αποτελεσματικότερων εργαλείων του performance marketing και την εξάσκηση των εκπαιδευομένων σε όλα τα εργαλεία, τις τεχνικές σχεδίασης και την ανάπτυξη στρατηγικής διαφημίσεων μέσω των δικτύων affiliate. Οι επιχειρηματίες θα μάθουν πως θα αυξήσουν άμεσα και χωρίς κόστος τις πωλήσεις τους online αλλά και οι ιδιώτες πως θα αυξήσουν εντυπωσιακά τα εισοδήματα τους μέσω διαδικτύου.

7. Δημιουργία Κερδοφόρου E-Shop – Κρίσιμες αποφάσεις πριν τη δημιουργία & μυστικά για την επιτυχία

Περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για την σωστή επιλογή πλατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός e-shop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελεσματική εσωτερική λειτουργία του e-shop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.

8. Online Communication and Social Media I

Στην ενότητα θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.

9. Online Communication and Social Media II (Advanced Level)

Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Μια δια δραστική ενότητα βασισμένη στη συνεργασία και τη συμμετοχή.

10. Case Studies

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με παρουσίαση και συζήτηση ομαδικών εργασιών, με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων, πάνω σε όλα τα εργαλεία στα οποία εκπαιδεύτηκαν.

Προγράμματα

Ενδιαφέρεστε για άλλα προγράμματα σπουδών;

Δείτε όλα τα διαθέσιμα προγράμματα
Back to Top