Game Design

imerologio2

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από μια αλματώδη ανάπτυξη της βιομηχανίας των videogames. Σε αυτό έχουν συντελέσει μια σειρά από παράγοντες, όπως η ραγδαία εξέλιξη στην παραγωγή λογισμικού, η δημιουργική «έκρηξη» στο σχεδιασμό γραφικών και η αρτιότητα στον τομέα των σεναρίων, της καλλιτεχνικής διεύθυνσης και της σκηνοθεσίας που σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει τα επίπεδα κινηματογραφικών ταινιών υψηλού επιπέδου. Όλα αυτά συντελούν στο να προσφέρονται στους gamers αληθοφανείς, εκλεπτυσμένες παραγωγές που αποτελούν μια ολιστική ψυχαγωγική εμπειρία, πέρα και πάνω από αυτό που θα λέγαμε απλά «ένα παιχνίδι».

Φυσικό επακόλουθο αυτης της κυρίαρχης πια τάσης, παγκοσμίως είναι να υπάρχει μεγάλη ζήτηση στην Αγορά για ικανούς και δημιουργικούς game designers. Με αυτό το σκεπτικό βασικός σκοπός του προγράμματος (Game Design) είναι να αναπτύξει σχεδιαστές παιχνιδιών με θεωρητικές και τεχνικές γνώσεις, υψηλή καλλιτεχνική ποιότητα και επαγγελματική αξία.

O σχεδιασμός παιχνιδιών (Game Design) βρίσκεται στον πυρήνα της εκπαίδευσης του προγράμματος, μαζί με μια διακλαδική ικανότητα που καλύπτει τη δημιουργία κανόνων, τέχνης, χρήσης λογισμικού, επικοινωνίας, γραφής και έρευνας.

Δίνει τη δυνατότητα στους καταρτιζόμενους να παρατηρούν, να εντοπίζουν και να λύνουν προβλήματα, να αναπτύξουν ορθολογικές και αναλυτικές δεξιότητες και εξασκηθούν στο να δημιουργούν αξιόπιστες εναλλακτικές λύσεις.

  • Επιδεικνύει γνώση και κατανόηση των αρχών και τεχνικών των παιχνιδιών, των τεχνικών και εφαρμογών της ψηφιακής επεξεργασίας εικόνας.
  • Κατανοεί τις αρχές της οπτικής σύνθεσης, του γραφικού σχεδιασμού και της σχεδίασης επιπέδων.
  • Επιδεικνύει γνώση και κατανόηση των βασικών ιστορικών εξελίξεων στην εξέλιξη των παιχνιδιών και να τις συνδέει με ευρύτερα πολιτιστικά θέματα.
  • Αποδεικνύει την κριτική κατανόηση των ερευνητικών αρχών, μεθοδολογιών και μοντέλων για εφαρμογές σχεδιασμού παιχνιδιών.
  • Tο πρόγραμμα Game Design λειτουργεί με την μέθοδο Open Learning συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) εξαμήνων, με τα μαθήματα να πραγματοποιούνται δύο απογεύματα την εβδομάδα, συνολικής διάρκειας εννέα (9) ωρών.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται βεβαίωση σπουδών (ΑΚΤΟ Κατάρτιση, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 2, με την αδειοδότηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

    AKTO Early Entry Plus!

    Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές διδάκτρων του ΑΚΤΟ, με ειδική έκπτωση έως και 1.200 € και έναν ευέλικτο οικονομικό διακανονισμό έως και 15 μηνιαίες καταβολές. Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας τώρα!

    Επικοινωνήστε, σήμερα, με τη Γραμματεία του AKTO στο information@aktocollege.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη) για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα προνόμια που σας δίνει το Early Entry Plus.

    Δείτε περισσότερα:

     

    1o έτος / 1o εξάμηνο σπουδών

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DESIGN I

    Διδακτικές Ενότητες: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας & ψηφιακή μοντελοποίηση (3D) I.

    Στόχοι:
    Η ενότητα αυτή εισάγει τους καταρτιζόμενους στον ευρύτερο τομέα της τεχνολογίας των υπολογιστών και των τεχνικών ψηφιακής επεξεργασίας και δημιουργίας εικόνας, παρέχοντας μια πρώτη εισαγωγή στις αρχές, τις εφαρμογές και τις τεχνικές 2D, 3D σχεδίασης και μοντελοποίησης μέσω της χρήσης σχετικού λογισμικού. Παρουσιάζει επίσης τις αρχές της κίνησης κάμερας 3D σε διάφορες εφαρμογές και εξοικειώνει τους καταρτιζόμενους με διάφορες υφές και τεχνικές φωτισμού.

    Περιεχόμενο:

    • Εισαγωγή – Εξοικείωση στο περιβάλλον των σχεδιαστικών προγραμμάτων.
    • Βασικές αρχές ζωγραφικής στην ψηφιακή επεξεργασία εικόνας.
    • Εισαγωγή στις ψηφιακές εφαρμογές ρύθμισης και κίνησης (virtual) κάμερας.
    • Ανάπτυξη της προσωπικής αντίληψης.
    • Σχεδιασμός ψηφιακών σκηνικών.

    Τίτλος Μαθήματος: STORYTELLING I

    Διδακτικές Ενότητες: Σεναριακές τεχνικές διήγησης & Σκηνοθεσία διαδραστικών μέσων (Games) I,
    Ιστορική εξέλιξη διαδραστικών εφαρμογών και βίντεο-παιχνιδιών (Games).

    Στόχοι:
    Σήμερα, ο προγραμματιστής ηλεκτρονικών παιχνιδιών καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τεχνικών, σε ένα ευρύ φάσμα μέσων. Ενώ η τεχνολογία προχωρά γρήγορα, η σημασία της καλής αφήγησης είναι τόσο σημαντική όσο ποτέ. Αυτή η ενότητα δίνει έμφαση στην ιστορία, σε σχέση με την οπτικοποίηση, χρησιμοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής αναπαράστασης. Στόχος της είναι να ενθαρρύνει τους σπουδαστές να ωθήσουν τα όριά τους, να βρουν νέες προοπτικές, νέες προσεγγίσεις και διαφορετικές οπτικές γωνίες. Η ενότητα θα αναπτύξει τη δημιουργικότητά τους, την αισθητική και την εννοιολογική ικανότητα για τη δημιουργία παιχνιδιών, θα εισάγει τα βασικά στοιχεία της ανάπτυξης των παιχνιδιών και θα εξοικειώσει τους καταρτιζόμενους με τρόπους έκφρασης σε ένα διαδραστικό έργο.

    Περιεχόμενο:

    • Εισαγωγή στα βασικά στοιχεία της συγγραφής διαδραστικών σεναρίων.
    • Σημαντικά ιστορικά και θεωρητικά ζητήματα σχετικά με το Game Design.
    • Ανάλυση βιντεοπαιχνιδιών.

    Τίτλος Μαθήματος: DRAWING & VISUAL COMMUNICATION I

    Διδακτικές Ενότητες: Ελεύθερο Σχέδιο Ι,
    Σύνθεση & Χρώμα / Οπτική Επικοινωνία, Δημιουργία υφών, μοτίβων, γραφικών για Games I.

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα στοχεύει να εισάγει τους καταρτιζόμενους στις αρχές και τις τεχνικές της ελεύθερης σχεδίασης, καθώς και της σύνθεσης των σχημάτων και των χρωμάτων. Εξετάζει τη σχέση του φωτός, της μορφής, της αναλογίας και των τόνων και γνωρίζει τις σημασίες των πλευρών, τα αρχικά σχέδια, τα τμήματα καθώς και τις αρχές και τις αξίες της οπτικής καλλιτεχνικής σύνθεσης, ώστε να αναπτύσσουν οι καταρτιζόμενοι τις δεξιότητές τους.

    Περιεχόμενο:

    • Εισαγωγή στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο και τη σχεδίαση γραμμών: μεθοδολογία και τεχνικές.
    • Σχέση φωτός, μορφής, αναλογίας, τόνων, σκίασης.
    • Ελεύθερη σχεδίαση γεωμετρικών αντικειμένων, κλίμακες, σχεδίαση και οργάνωση χώρου.
    • Εφαρμογές στο σκίτσο.
    • Βασικές αρχές της οπτικής καλλιτεχνικής σύνθεσης.
    • Αρχές οπτικής επικοινωνίας.

    1o έτος / 2o εξάμηνο σπουδών

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DESIGN IΙ

    Διδακτικές Ενότητες: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας & ψηφιακή μοντελοποίηση (3D) II.

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα εξετάζει τον τρισδιάστατο και το δισδιάστατο χώρο και την κίνηση, ενώ στοχεύει να αναπτύξει τις γνώσεις των καταρτιζόμενων γύρω από τις αρχές και τις τεχνικές κατασκευής μοντέλων, φωτορεαλισμού και κίνησης σε περιβάλλον 3D μοντελοποίησης. Αποτελεί συνέχεια της θεματολογίας του πρώτου εξαμήνου και επιτρέπει στους καταρτιζόμενους να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες παρουσίασης και την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν το λογισμικό με δημιουργικό τρόπο.

    Περιεχόμενο:

    • Το περιβάλλον πληροφορικής (συνέχεια).
    • Εφαρμογές ρύθμισης και κίνησης ψηφιακής-virtual κάμερας (συνέχεια).
    • Αρχιτεκτονική αναπαράσταση.
    • 2D και 3D ψηφιακή κίνηση.
    • Εντολές και εφαρμογές φωτορεαλισμού και τεχνικών κίνησης.

    Τίτλος Μαθήματος: STORYTELLING II

    Διδακτικές Ενότητες: Σεναριακές τεχνικές διήγησης & Σκηνοθεσία διαδραστικών μέσων (Games) II,
    Οπτικοποίηση Σεναρίων (Storyboard), Γλώσσες Προγραμματισμού Ι.

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης ενότητας του προηγουμένου εξαμήνου, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της αισθητικής, της εννοιολογικής ικανότητας και των σχετικών ερευνητικών δεξιοτήτων για τη δημιουργία έργων κινούμενων εικόνων. Διευρύνει την συνειδητοποίησή για την ιστορία των παιχνιδιών και αναπτύσσει την ικανότητά των καταρτιζόμενων να αξιολογήσουν το σχετικό έργο και να το συνδέσουν με ευρύτερα πολιτιστικά θέματα. Επιπλέον, τους εισάγει σε άλλα βασικά στοιχεία, όπως ο ήχος και τους εισάγει σε δραστηριότητες συνεργασίας για να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι.

    Περιεχόμενο:

    • Storyboards, τεχνικές απεικόνισης για παιχνίδια και κινούμενα γραφικά.
    • Πρακτική, λειτουργία και αισθητική των λήψεων, των γωνιών της κάμερας, του ύψους της κάμερας, της κίνησης της κάμερας, της στάθμης της κάμερας, του φωτισμού και των επιδράσεων της κάμερας.
    • Δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών, ποικίλης θεματολογίας, με την χρήση διαφορετικών μέσων.
    • Εισαγωγή στην πρακτική και τη λειτουργία της μουσικής, των φυσικών ήχων και του διαλόγου σε παιχνίδια και διαδραστικές εφαρμογές.
    • Δεξιότητες ομαδικής εργασίας και συνεργασία διαφόρων ατόμων στη διαδικασία παραγωγής.
    • Βασικές δεξιότητες προγραμματισμού με τη χρήση αντικειμενοστρεφούς προσέγγισης.
    • Τεχνικές αλληλεπίδρασης που εμπλέκονται στις τρέχουσες και τις μελλοντικές εφαρμογές υπολογιστών και εφαρμογών για έξυπνες συσκευές.

    Τίτλος Μαθήματος: DRAWING & VISUAL COMMUNICATION II

    Διδακτικές Ενότητες: Ελεύθερο Σχέδιο ΙΙ, Σύνθεση & Χρώμα / Οπτική Επικοινωνία,
    Δημιουργία υφών, μοτίβων, γραφικών για Games II.

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα αποτελεί συνέχεια από το προηγούμενο εξάμηνο, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων στο σχεδιασμό της ανθρώπινης μορφής, της χρήσης του χρώματος και των τεχνικών, καθώς και των προηγμένων αρχών της οπτικής σύνθεσης.

    Περιεχόμενο:

    • Χρώμα, υλικά και τεχνικές χρωματισμού.
    • Εφαρμογές για σύνθετους στόχους και περιβάλλοντα.
    • Τεχνικές παρουσίασης.
    • Δεξιότητες οπτικής επικοινωνίας.

    2o έτος / 3o εξάμηνο σπουδών

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DESIGN RESEARCH & PRACTICE I

    Διδακτικές Ενότητες: Δημιουργία σχεδιαστικής “Βίβλου”-Τεχνικές έρευνας & ανάπτυξης (Design doc.) I,
    Θεωρία διάδρασης πολυμεσικών εφαρμογών.

    Στόχοι:
    Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να παρουσιάσει στους καταρτιζόμενους τη μεθοδολογία της έρευνας για τις εφαρμογές σχεδιασμού παιχνιδιών. Θα τους επιτρέψει να κατανοήσουν το σχεδιασμό παιχνιδιών και να τους φέρει σε επαφή με έργα πραγματικής ζωής στο Game Design για την παρουσίαση ενός προϊόντος / αντικειμένου. Θα αναπτύξει τις θεωρητικές τους γνώσεις και την δυνατότητα κατανόησης του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, θα τους εισάγει στο σχεδιασμό των προτύπων και θα τους επιτρέψει να μπορούν να σχεδιάζουν διαδραστικά έργα. Επιπλέον, θα καλύψει κλάδους όπως τη θεωρία των διεπαφών των χρηστών.

    Περιεχόμενο:

    • Εισαγωγή στη μεθοδολογία της έρευνας.
    • Εισαγωγή στη δημιουργική σκέψη – Δημιουργική πληροφόρηση και ανάπτυξη ιδεών.
    • Κατανόηση των κοινωνικών αναγκών και ικανότητα διεξαγωγής έρευνας αγοράς.
    • Βασικές αρχές του μάρκετινγκ και της θεωρίας της επικοινωνίας.
    • Παραδείγματα σημαντικών σχεδιαστών και των έργων τους.
    • Σχεδιασμός παιχνιδιών.
    • Σχεδιασμός πρωτοτύπων.
    • Λειτουργία, χρήση, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ψηφιακών διαδραστικών μέσων.
    • Σχεδιασμός συσκευασίας.
    • Σχεδιασμός επιτυχούς διεπαφής χρήστη.

    Τίτλος Μαθήματος: LEVEL DESIGN I

    Διδακτικές Ενότητες: Δημιουργία ηχητικών για διαδραστικές εφαρμογές – Games I,
    Πλατφόρμες ανάπτυξης Διαδραστικών εφαρμογών Ι (Game Engines).

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα είναι μια εισαγωγή στη διαδικασία σχεδιασμού επιπέδων για παιχνίδια. Στόχος της είναι να εισαγάγει τον καταρτιζόμενο στη θεωρία των σχεδιαστικών εννοιών σύμφωνα με το κάθε είδος παιχνιδιού και να εφαρμόσει τις βέλτιστες πρακτικές. Θα υπάρξει εισαγωγή σε όλα τα συναφή θέματα που αποτελούν ένα βίντεο-παιχνίδι, που κυμαίνονται από τις αρχές ενός επιτυχημένου σχεδιασμού, μοντελοποίησης και πλοκής για τα βασικά στοιχεία στις μηχανές των παιχνιδιών, μέχρι τη διαμόρφωση επιπέδου, το σχεδιασμό ήχου και την ανάπτυξη ιστορίας, ώστε να πετύχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία του παίχτη.

    Περιεχόμενο:

    • Η ιστορική εξέλιξη της οπτικοακουστικής επικοινωνίας και του σχεδιασμού στα παιχνίδια.
    • Η επικοινωνιακή δύναμη της εικόνας και του ήχου στα παιχνίδια.
    • Βασικές αρχές σχεδίασης επιπέδων: Θεωρητικός πυρήνας και βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία υψηλών και σταθερών επιπέδων παιχνιδιών, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες ανάπτυξης διαδραστικών εφαρμογών αιχμής.
    • Θεμελιώδη στοιχεία των παιχνιδιών: Θεωρία γραφικών σε πραγματικό χρόνο και πρακτική δημιουργίας στοιχείων 3D / 2D σε πλατφόρμες ανάπτυξης (game engines).
    • Φωτισμός και υφή: Οι ιδιότητες της υφής που χρησιμοποιούνται στους σύγχρονους σχεδιασμούς παιχνιδιών (π.χ. bitmap και διαδικαστική υφή) καθώς και τεχνικές φωτισμού σε πραγματικό χρόνο (real time) και γραφικά.
    • Εισαγωγή στο σχεδιασμό ήχου και τη σύνθεση μουσικής για τα παιχνίδια, τη σχέση του με τα οπτικά στοιχεία και τη συμβολή του στο τελικό αποτέλεσμα.
    • Εισαγωγή στην αρχιτεκτονική μηχανών παιχνιδιών (game engines) και στις διαφορές των μηχανών σε όλα τα είδη.
    • Εισαγωγή στη συγγραφή σε μηχανές παιχνιδιών: Βασικές αρχές προγραμματισμού και πρακτικές για τη δημιουργία αλληλεπίδρασης τόσο σε παιχνίδια 2D όσο και 3D.

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DEVELOPMENT I

    Διδακτικές Ενότητες: Γλώσσες Προγραμματισμού IΙ,
    Δημιουργία – μοντελοποίηση ψηφιακών χαρακτήρων για Games I.

    Στόχοι:
    Η ενότητα αυτή στοχεύει να αναπτύξει μια ουσιαστική κατανόηση των βασικών αρχών και πρακτικών προγραμματισμού που απαιτούνται για την εφαρμογή προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσα από τη χρήση τυποποιημένης γλώσσας προγραμματισμού καθώς και να εξερευνήσει τη θεωρία και την πρακτική της τρισδιάστατης μοντελοποίησης και της κινούμενης εικόνας.

    Περιεχόμενο:

    • Βασικές δεξιότητες προγραμματισμού με τη χρήση αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού.
    • Τεχνικές αλληλεπίδρασης για τις τρέχουσες και τις μελλοντικές εφαρμογές υπολογιστών και κινητών εφαρμογών.
    • Θεωρία και πρακτική της ψηφιακής τρισδιάστατης μοντελοποίησης.
    • 3D animation για παιχνίδια.
    • Ψηφιακά μοντέλα κινούμενων χαρακτήρων, εκφράζοντας ρεαλιστικές συμπεριφορές.

    2o έτος / 4o εξάμηνο σπουδών

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DESIGN RESEARCH & PRACTICE II

    Διδακτικές Ενότητες: Δημιουργία σχεδιαστικής “Βίβλου” – Tεχνικές έρευνας & ανάπτυξης (Design doc.) II

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης που διδάχθηκε στο προηγούμενο εξάμηνο και έχει ως στόχο να επεκτείνει τις θεωρητικές γνώσεις των καταρτιζομένων και την κατανόηση των πρακτικών στο σχεδιασμό παιχνιδιών, έτσι ώστε να πειραματιστούν με δημιουργικές πρακτικές παιχνιδιών, θεωρίες, μεθόδους και τεχνικές. Η ενότητα αυτή θα τους δώσει τη δυνατότητα να διερευνήσουν περαιτέρω θέματα όπως η θεωρία των διεπαφών του χρήστη. Αυτή η ενότητα στοχεύει επίσης να τους δώσει τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα την αλληλεπίδραση των ανθρώπων και των ψηφιακών συσκευών παρέχοντας τις απαιτούμενες γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό παιχνιδιών.

    Περιεχόμενο:

    • Δημιουργική σκέψη – Δημιουργική επικοινωνία και ανάπτυξη ιδεών.
    • Σημαντικοί σχεδιαστές και παραδείγματα της δουλειάς τους.
    • Σχεδιασμός παιχνιδιών.
    • Σχεδιασμός πρωτοτύπων.
    • Η λειτουργία, η χρήση, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ψηφιακών διαδραστικών μέσων.
    • Σχεδιασμός επιτυχούς περιβάλλοντος διεπαφής χρήστη.

    Τίτλος Μαθήματος: LEVEL DESIGN II

    Διδακτικές Ενότητες: Δημιουργία ηχητικών για διαδραστικές εφαρμογές – Games II,
    Πλατφόρμες ανάπτυξης Διαδραστικών εφαρμογών ΙΙ (Game Engines).

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα αποτελεί συνέχεια της διδασκαλίας στο προηγούμενο εξάμηνο και έχει ως στόχο να επεκτείνει τις γνώσεις και τις δεξιότητες των καταρτιζόμενων στο σχεδιασμό του εσωτερικού μηχανισμού των παιχνιδιών καθώς και σε όλη τη διαδικασία της δημιουργίας τους: περιεχόμενο παιχνιδιών, βελτιστοποίηση σχεδιασμού, ολοκλήρωση επιπέδου, σχεδιασμός ήχου και μουσικής. Ο κύριος στόχος της ενότητας είναι να επιτρέψει στους καταρτιζόμενους να επεκτείνουν τις γνώσεις τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα προσωπικό έργο βασισμένο στα βασικά στοιχεία κατάρτισης του προηγούμενου εξαμήνου και διευρύνοντας παράλληλα τη θεωρητική τους κατανόηση σχετικά με τις πρακτικές εφαρμογές και τις επικοινωνιακές ικανότητες στο συγκεκριμένο πλαίσιο.

    Περιεχόμενο:

    • Διαδραστικός Σχεδιασμός: σύγχρονες τεχνικές και πρόοδος της αλληλεπίδρασης ανθρώπου με υπολογιστή – λειτουργικότητα Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας.
    • Στοιχεία παιχνιδιού II: Τεχνικές προηγμένης δημιουργίας στοιχείων για παιχνίδια και σχεδιασμός UI.
    • Σχεδιασμός επιπέδου ΙΙ: εμπλουτισμός με έμφαση στην αλληλεπίδραση και την διείσδυση.
    • Φωτισμός και διαμόρφωση II: προηγμένες τεχνολογίες δημιουργίας και βελτιστοποίησης αντιγράφων για τη διατήρηση της μνήμης σε κινητές συσκευές.
    • Μουσική σύνθεση για στα παιχνίδια.
    • Αναλύσεις μηχανών παιχνιδιών, χρηστικότητα και λειτουργικότητα.

    Τίτλος Μαθήματος: GAME DEVELOPMENT II

    Διδακτικές Ενότητες: Γλώσσες Προγραμματισμού IΙI,
    Δημιουργία – μοντελοποίηση ψηφιακών χαρακτήρων για Games IΙ, Εφαρμογές κινητών συσκευών (Mobile Apps).

    Στόχοι:
    Αυτή η ενότητα είναι μια συνέχεια από το προηγούμενο εξάμηνο και έχει ως στόχο να επεκτείνει τις γνώσεις των καταρτιζόμενων για τις βασικές αρχές και πρακτικές εφαρμογές στον προγραμματισμό υπολογιστών. Συνεχίζει να διερευνά τη θεωρία και την πρακτική της τρισδιάστατης μοντελοποίησης και κινούμενης εικόνας, όπως χρησιμοποιείται στα παιχνίδια υπολογιστών.

    Περιεχόμενο:

    • Δεξιότητες προγραματισμού (συνεχιζόμενο).
    • Τεχνικές αλληλεπίδρασης για εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων (συνεχιζόμενο).
    • Θεωρία και πρακτική της τρισδιάστατης μοντελοποίησης και της κίνησης για παιχνίδια.
    • Κινούμενοι χαρακτήρες για παιχνίδια.

    143;18;topLeft;topRight
    141;18;topLeft;topRight
    181;18;topLeft;topRight
    89;18;topLeft;topRight
    110;20;topLeft;topRight
    114;18;topLeft;topRight

     

    British Accreditation Council

     

    QAA
    Game Design 01/06/2018

    Campus Αθήνας

    Ευελπίδων 11Α (έναντι Πανελληνίου Γ.Σ.)
    Αθήνα, 113 62
    Τηλ: 210 52 30 130, Fax: 210 38 13 700

    Campus Θεσσαλονίκης

    26ης Οκτωβρίου 38-40 & Ανδρέου Γεωργίου
    (δίπλα στο MET HOTEL) Θεσσαλονίκη, 546 27
    Τηλ: 2310 221 231, Τηλ/Fax: 2310 544 723


    information@aktocollege.gr
    early entry