Fashion Design – Styling

 

Οι σπουδαστές που επιλέγουν αυτό το πρόγραμμα, έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις μεθόδους Styling και κατασκευής, τα υλικά και τις εφαρμογές τους, αλλά και να αφομοιώσουν τον τρόπο εξέλιξης της Μόδας και του Styling.

Αναπτύσσουν τις σχεδιαστικές τους δεξιότητες, μαθαίνουν πρακτικά τον τρόπο σχεδιασμού, κοπής πατρόν και ραφής, εξασκούνται στο απαραίτητο λογισμικό για σχεδιασμό σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, ώστε να είναι σε θέση να συμμετέχουν στην προετοιμασία μίας επίδειξης Μόδας.

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα καλύπτεται σε δύο απογευματινές συναντήσεις διάρκειας εννέα (9) ωρών ανά εβδομάδα και οδηγεί σε βεβαίωση σπουδών (ΑΚΤΟ Κατάρτιση, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 2, με την αδειοδότηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

Κάντε Early Entry! Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας τώρα και επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές διδάκτρων του ΑΚΤΟ, με ειδική έκπτωση έως και 900 ευρώ και έναν ευέλικτο οικονομικό διακανονισμό από 12 έως και 15 μηνιαίες καταβολές.

Επικοινωνήστε, σήμερα, με τη Γραμματεία του AKTO στο information@aktocollege.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη) για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα προνόμια, που σας δίνει το Early Entry και για τις ειδικές τιμές που ισχύουν με το πρόγραμμα Υποτροφιών του ΑΚΤΟ!

Δείτε περισσότερα:

 

1ο εξάμηνο σπουδών

Σχέδιο Μόδας Ι

  • Το γυναικείο σώμα και διάφορες πόζες (εμπρός, 3/4, πίσω, προφίλ).
  • Βασικά είδη του γυναικείου ενδύματος (φόρεμα, ταγιέρ, πουκάμισα, φούστες, παντελόνια κ.ά.).
  • Διάφορα είδη υφασμάτων (τουΐντ, διαφάνεια, δαντέλες, γούνα, δέρμα κ.ά.).
  • Αξεσουάρ (καπέλα, ζώνες, τσάντες).
  • Εκμάθηση χρήσης διάφορων υλικών (ξυλομπογιές, μαρκαδόροι, τέμπερες, λαδοπαστέλ).

Πατρόν Ι

  • Εισαγωγή στις απαραίτητες τεχνικές για την δημιουργία πατρόν.
  • Γυναικείο ένδυμα.
  • Βασικοί σκελετοί κορσάζ και διάφοροι τύποι φούστας.
  • Εισαγωγή στη ραπτική. Μηχανές-ραφές αυτών.
  • Διαφορετικά υλικά, υφάσματα, εφαρμογές και τεχνικές. Ενισχυτικά υλικά για την κατασκευή ρούχων.
  • Μεταφορά πατρόν σε ύφασμα και κοπή.

Styling

  • Τι είναι το Styling.
  • Τύποι γυναικείου σώματος-Σιλουέτες.
  • Παρουσίαση των δεκαετιών (Σχεδιαστές, είδωλα, κομμώσεις, μακιγιάζ)
  • Ανάλυση επαγγελματικών χώρων απασχόλησης του stylist (περιοδικά, τηλεόραση, διαφημιστικές εταιρείες).
  • Δημιουργία στιλιστικών προτάσεων για διάφορα επαγγέλματα (καλλιτέχνες, πολιτικούς, δημοσιογράφους κ.ά.).

Computer Design I

  • Εισαγωγή στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και βασικές αρχές.
  • Σχεδιαστικά προγράμματα (Adobe Illustrator και Photoshop).
  • Τεχνικές σχεδίασης και επεξεργασίας.
  • Σχεδιασμός γεωμετρικής φόρμας, καμπής, μοτίβου και ανθρώπινης φιγούρας.
  • Απλοποίηση ρούχου σε γεωμετρικά σχήματα.
  • Εξειδίκευση στα εργαλεία σχεδιασμού με ηλεκτρονικό υπολογιστή.
  • Ασκήσεις με τη χρήση σχεδιαστικών προγραμμάτων.
  • Δημιουργία και επεξεργασία κειμένων.
  • Xρήση φωτογραφιών στον Illustrator CS5.5.
  • Συνδυασμός φωτογραφιών, σχεδίων και κειμένων.
  • Βασικά εργαλεία επεξεργασίας εικόνας του προγράμματος Photoshop CS5.5.
  • Παρουσίαση κάθε παλέτας εργαλείων. Ρετούς και ειδικές τεχνικές.

2ο εξάμηνο σπουδών

Σχέδιο Μόδας ΙΙ

  • Δημιουργικές ασκήσεις.
  • Τάσεις της Μόδας.
  • Τεχνικό Σχέδιο.
  • Δημιουργία επαγγελματικού portfolio.
  • Δημιουργία συλλογών Pret-a Porter & Haute Couture.

Πατρόν ΙΙ

  • Βασικό πατρόν, ανδρικό-παιδικό.
  • Διαστάσεις. Μεγεθύνσεις αναλογικές-δυσανάλογες.
  • Χαρακτηριστικά των υφασμάτων.
  • Πατρόν για διαφορετικά είδη ενδυμάτων. Μεταποίηση πρόβα-αλλαγή έτοιμου ρούχου.
  • Δημιουργία σχεδίων-πατρόν και πάνω στην κούκλα.
  • Σίδερο και χρήση του.
  • Μετράζ υφάσματος-κοστολόγιο ρούχου.

Fashion Marketing

  • Η λειτουργία της βιομηχανίας της Μόδας και ο ρόλος του σχεδιαστή σε αυτή.
  • Εισαγωγή στην έννοια και στρατηγική του Customer Relationship Management.
  • Διαδικασίες, Κύκλος Ζωής καταναλωτή, προϋποθέσεις.
  • Πληροφορική και τεχνολογία στη Μόδα.
  • Εισαγωγή στην έννοια του Επιχειρηματικού σχεδίου.
  • Στρατηγική εμπορικής προώθησης, ανταγωνισμός.
  • Διαχείριση, ταμειακή ροή, βασικοί στόχοι, αναμενόμενα ρίσκα.
  • Ο ρόλος των Social Media στην Μόδα.
  • Online Shopping, e-Commerce Strategy

Computer Design II

  • Εξοικείωση με την χρήση του υπολογιστή για την κατασκευή / επεξεργασία πατρόν.
  • Κατανόηση των βασικών αρχών του προγράμματος.
  • Ανάπτυξη του τρόπου σκέψης στην κατασκευή / επεξεργασία πατρόν μέσω Η/Υ.
  • Ανάπτυξη της συνδυαστικής χρήσης των λειτουργιών για την κατασκευή/επεξεργασία πατρόν.
  • Μεγεθύνσεις πατρόν στον Η/Υ.
  • Εφαρμογή των γνώσεων του πατρόν στο χέρι στο πρόγραμμα.
143;18;topLeft;topRight
141;18;topLeft;topRight
181;18;topLeft;topRight
89;18;topLeft;topRight
110;20;topLeft;topRight
114;18;topLeft;topRight

 

British Accreditation Council

 

QAA
Fashion Design – Styling 17/03/2015

Campus Αθήνας

Ευελπίδων 11Α (έναντι Πανελληνίου Γ.Σ.)
Αθήνα, 113 62
Τηλ: 210 52 30 130, Fax: 210 38 13 700

Campus Θεσσαλονίκης

26ης Οκτωβρίου 38-40 & Ανδρέου Γεωργίου
(δίπλα στο MET HOTEL) Θεσσαλονίκη, 546 27
Τηλ: 2310 221 231, Τηλ/Fax: 2310 544 723


information@aktocollege.gr
Early Entry