Digital & Social Media Marketing

 

Η ψηφιακή εποχή είναι πραγματικότητα. Η εντατική πρόσβαση και χρήση των ψηφιακών μέσων και των τεχνολογικών υπηρεσιών που προσφέρονται έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν, πληροφορούνται και αλληλοεπιδρούν με τις μάρκες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις επιχειρήσεις αυξάνοντας παράλληλα και τις ευκαιρίες και προκλήσεις που δημιουργούνται για τους σύγχρονους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, marketers, δημιουργούς περιεχομένου, σπουδαστές και όσους αναζητούν το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.

Το πρόγραμμα Digital & Social Media Marketing του ΑΚΤΟ, διάρκειας 80 ωρών, εισάγει τους συμμετέχοντες στη φιλοσοφία και στις τεχνικές του ψηφιακού marketing και των social media προσφέροντας θεμελιώδεις γνώσεις και πρακτικές για τη χρήση και αξιοποίηση των διαφόρων ψηφιακών μορφών, καναλιών και πλατφορμών επικοινωνίας και διαφήμισης, όπως search, social, augmented reality, display, mobile, video, content & native, online PR, email κτλ. και πως συνεργάζονται με τα υπόλοιπα κανάλια marketing & προβολής όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, Outdoor, έντυπα, events κλπ.

Στόχος του προγράμματος είναι η ολοκληρωμένη κατάρτιση, τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο κυρίως τεχνικών, μεθόδων και εργαλείων. Με hands-on προσέγγιση, το πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε case studies, στις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital, social media & performance marketing μαζί με πρακτική εξάσκηση σε Η/Υ με workshops στα AKTO Labs. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στα workshops και στις πρακτικές ασκήσεις μόνοι τους, αλλά και συνεργαζόμενοι σε ομάδες.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ειδίκευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι πλέον εφοδιασμένοι με γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για να μπορούν να σχεδιάζουν στρατηγική digital & social media marketing, να συντονίζουν την προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον, να υλοποιούν και αξιολογούν digital marketing, social media αι εν γένει online καμπάνιες για ένα προϊόν ή υπηρεσία. Έτσι, θα έχουν τεθεί πλήρως οι βάσεις ώστε οι συμμετέχοντες να ανταποκρίνονται πλέον επαρκώς στα νέα δεδομένα και απαιτήσεις της Αγοράς εργασίας με εφόδια στο ψηφιακό marketing & επιχειρείν.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται δύο απογεύματα την εβδομάδα, συνολικής διάρκειας έξι (6) ωρών, και με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται βεβαίωση σπουδών (ΑΚΤΟ Κατάρτιση, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 2, με την αδειοδότηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

Ενημερωθείτε για τις Ειδικές Τιμές που ισχύουν για όσους έχουν επιτύχει στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και είχαν καλή επίδοση στο απολυτήριο Λυκείου ή στα ειδικά εξεταζόμενα μαθήματα, για σπουδαστές & αποφοίτους ΑΚΤΟ, για φοιτητές & αποφοίτους ΑΕΙ–ΤΕΙ, για ανέργους και για όσους ανήκουν σε ειδικές κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες κλπ).

Επικοινωνήστε, σήμερα, με τη Γραμματεία του AKTO στο information@aktocollege.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη) για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα δίδακτρα, τις εκπτώσεις και τις δυνατότητες διακανονισμού.

Δείτε περισσότερα:

 

Disciplines covered: Digital Marketing Strategy, Social Media, Content Marketing, Search (SEO-SEM), Mobile Marketing, Video & YouTube marketing, Email Marketing, Planning, Buying, Conversion campaigns, Optimization, Tools, Web Analytics, Google Analytics, Google Ads.

Welcome, Introductions

  • Goal overview, expectations and target outcomes summary.

Digital Era – Now & the Future (INTRODUCTION)

  • The Web 3.0 era, 360 view in communications, getting ready for 2020 IoT, VR.
  • How Advertising works in the Digital World, expanded mix & communication platforms.
  • How publishing, content development, distribution, promotion is affected based on the new User Consumption, Decision Process and Purchase Funnel.
  • Consumer Journeys and Future is Now Case Studies.

Digital, Social media, Search and Programmatic environment – The industry (INTRODUCTION)

  • Environment/Ecosystem Overview.
  • What is the value chain, how the market works, operates, terminology.
  • Glossary of terms and environment interconnections.
  • Media, premium content publishing, ad networks & exchanges, agencies, brands, advertisers – the value chain.
  • When and where the players come together and interact in the Greek market (associations, awards, conferences).

UNIT A – Brand Digital existence – from the website applied in all screens to my 360 communications:

  • Website mobile first, Social Media, Search, Email, Display.
  • Content, Native, Video, Multimedia.
  • Having and working with other assets (brick & mortar).
  • What type of website: Corporate, Portal, Brand, E-shop, Blog.
  • Design, develop, host, manage, maintain and run a successful website with mobile first: the fundamentals and case studies.
  • The design and development process: Framework.
  • Mobile First: A Channel, A Device, A Mode.
  • Mobile apps & games for different objectives with case studies.
  • Social Media & Social Networks: the differences between personal and corporate use and profile management.
  • Overview and how to on key Social Media & Network platforms.
  • Setup & maintenance basics with hints & tips: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat, YouTube.
  • Other social media & networks: Pinterest, SlideShare, Google My Business, (Foursquare, Tumblr, Flickr).
  • Email: newsletters, marketing, campaigns.
  • Content Strategies & Planning.
  • Content consumption and delivery in each social medium: similarities and custom approaches.
  • Content Creation vs Content Curation: Copy, Imagery, Visuals.
  • Design, production & streaming of Video.
  • Copyright and legal issues.

UNIT B – Brand Communications:

  • Measuring what matters: metrics (inclusive of PPC) & KPIs.
  • Branding vs/AND Performance.
  • Search Engine Optimization (SEO): On-site and Off-site for websites and applications.
  • Selling in Social Media best practices and case studies.
  • Tools for social community building, managing, publishing, distribution, listening, monitoring: the most popular and how they differ between them.
  • Digital Advertising Strategy, Planning & Buying: Fundamentals and Case Studies.
  • Display (premium publishers, programmatic, google) with evolution of creative formats to dynamic creative ads and versioning.
  • Social (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest) with Paid as Catalyst to Owned and Earned Media.
  • Search (Google).
  • CPM, CPC, CPA, eCPM, CPV: from Sponsored, Paid to Affiliate.
  • CPU, Interaction, engagement, Views & Viewers, Frequency, Share of Voice.
  • Retargeting or Remarketing, Behavioral Advertising, Attribution with Targeting Considerations: Reach vs. Targeting.
  • Managing an affiliate program and affiliate networks.
  • Workshop: Present a Full Digital media strategy and plan with budget with specified metrics and desired KPIs.

UNIT C – Brand Performance:

  • Data gathering & Evaluation with Tools and Analytics.
  • Optimization process and looping back keeping it clean in an iterate process.
  • Branding vs Response Objective Requirements & Campaign Expectations.
  • Combining reports from multiple tools.
  • Analyzing (and aligning) metrics from websites, emails, social, advertising, search.
  • Measuring Ad Effectiveness & Post-Campaign Research Measurement.
  • Targeting and Privacy (Cookies, User data).

143;18;topLeft;topRight
141;18;topLeft;topRight
181;18;topLeft;topRight
89;18;topLeft;topRight
110;20;topLeft;topRight
114;18;topLeft;topRight

 

British Accreditation Council

 

QAA
Digital & Social Media Marketing 27/04/2015

Campus Αθήνας

Ευελπίδων 11Α (έναντι Πανελληνίου Γ.Σ.)
Αθήνα, 113 62
Τηλ: 210 52 30 130, Fax: 210 38 13 700

Campus Θεσσαλονίκης

26ης Οκτωβρίου 38-40 & Ανδρέου Γεωργίου
(δίπλα στο MET HOTEL) Θεσσαλονίκη, 546 27
Τηλ: 2310 221 231, Τηλ/Fax: 2310 544 723


information@aktocollege.gr