Σεμινάρια σε θέματα Τέχνης, Επικοινωνίας, Σχεδιασμού και Marketing
O ΑΚΤΟ δίνοντας έμφαση στη δια βίου εκπαίδευση, και αξιοποιώντας το καθηγητικό δυναμικό του -που περιλαμβάνει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της Τέχνης και του Design της χώρας- εντάσσει στα προγράμματά του, για την τρέχουσα ακαδημαϊκή περίοδο 2017-2018, μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σειρά σεμιναριακών κύκλων.
Τα σεμινάρια απευθύνονται σε επαγγελματίες από το χώρο του Design, σε καλλιτέχνες, αλλά και σε όλους όσους επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις ή να εμβαθύνουν σε θέματα Θεωρίας της Τέχνης, Σχεδιασμού, Επικοινωνίας, Ειδικών Σχεδιαστικών Τεχνικών & Εφαρμογών (με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα ψηφιακά μέσα).
Πληροφορίες: 2310 221 231 | information@aktocollege.gr | Υπεύθυνη: Ροζάρια Φώσκολου
Για πληροφορίες σχετικά με πιθανές δυνατότητες χρηματοδότησης των προσφερόμενων σεμιναρίων (ΛΑΕΚ για εργαζόμενους και επιχειρήσεις, vouchers ανέργων κ.λπ.) παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κα Ελένη Κουτή | T: 210 52 30 130 | kouti.e@aktocollege.gr ή επισκεφτείτε το www.aktotraining.gr
Αρχιτεκτονική – Διακόσμηση
Σκηνογραφία
Τίτλος Σεμιναρίου: Σκηνογραφία
Ώρες Διδασκαλίας: 15
Εισηγήτρια: Μαρίνα Κελίδου, Σκηνογράφος – Ενδυματολόγος
Περιγραφή
Στόχος του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και ανάλυση του επαγγέλματος του σκηνογράφου σε όλες του τις πτυχές. Θα αναλυθούν όλες οι φάσεις υλοποίησης ενός σκηνικού, από την ανάγνωση του θεατρικού κειμένου μέχρι και το ανέβασμα της παράστασης. Το σεμινάριο θα είναι ένας συνδυασμός ιστορικών στοιχείων και σύγχρονων σκηνογραφικών πρακτικών. Θα γίνει αναφορά στα υλικά και τις τεχνικές καθώς και στην σχέση του σκηνογράφου με τους υπόλοιπους συντελεστές μιας παράστασης Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία, απαραίτητα για την ενασχόλησή τους με τη σκηνογραφία, καθώς και μια σαφή και ολοκληρωμένη άποψη για το επάγγελμα του σκηνογράφου.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01. Εισαγωγή και Ιστορία
- Ορισμός σκηνογραφίας και σκηνογράφου.
- Βασικοί θεατρικοί όροι.
- Σύντομη ιστορική διαδρομή.
- Είδη θεατρικών χώρων και οι απαιτήσεις του.
- Κινηματογράφος, όπερα, σκηνικές εγκαταστάσεις (Installations), θεατρικά δρώμενα (Performances).
02. Η πορεία του σκηνογράφου από το κείμενο προς την υλοποίηση
- Η σχέση του σκηνογράφου με το σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς, την παραγωγή και τα συνεργεία κατασκευής.
- Το θεατρικό κείμενο: Ανάγνωση και εντοπισμός πληροφοριών, κατευθύνσεις του συγγραφέα. Δραματολογική και ιστορική έρευνα.
- Συνεργασία σκηνογράφου–σκηνοθέτη.
- Διερεύνηση των απαιτήσεων του συγκεκριμένου θεατρικού χώρου.
03. Ο σχεδιασμός
- Σύλληψη, αρχική αποτύπωση ιδεών. Συλλογή πληροφοριών για το χώρο. Η επικοινωνία με τον σκηνοθέτη.
- Τα εργαλεία του σκηνογράφου: σχέδια γραμμικά/τεχνικά, προοπτικό σχέδιο, κολἀζ/φωτογραφία.
- Τρισδιάστατη μακέτα: υλικά, τρόποι κατασκευής.
- Έρευνα αγοράς.
- Προϋπολογισμός.
- Ανάθεση project.
04. Οργάνωση και κατασκευή
- Επιλογή συνεργατών και οργάνωση παραγωγής.
- Οι κατασκευαστές και οι αρμοδιότητες τους.
- Συνάντηση με συνεργάτες και συνεργεία.
- Η αγορά: υλικά κατασκευής σκηνικού.
- Η κατασκευή του σκηνικού: επίβλεψη συνεργείων, ζωγραφική επεξεργασία, βαφές, πατίνες.
- Το φροντιστήριο. Ειδικές σκηνογραφικές κατασκευές.
05. Σύγχρονη Τεχνολογία και Σκηνογραφία
- Η σημασία του φωτισμού και συνεργασία με τον φωτιστή.
- Η εξέλιξη της οπτικοακουστικής τεχνολογίας και η επίδρασή της στη σκηνογραφία.
- Ολοκλήρωση και παράδοση τoυ project.
Τρισδιάστατη Αρχιτεκτονική Παρουσίαση
Τίτλος Σεμιναρίου: Τρισδιάστατη Αρχιτεκτονική Παρουσίαση
Ώρες διδασκαλίας: 30
Εισηγήτρια: Άννα Μπονάρου, Αρχιτέκτονας
Περιγραφή
Η χρήση του Η/Υ και των τρισδιάστατων προγραμμάτων στην αρχιτεκτονική και το design, εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας το ’80. Σήμερα η τρισδιάστατη κατασκευή, αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο μέρος της παραγωγής, πειραματισμού και παρουσίασης κάποιας αρχιτεκτονικής μελέτης, ενώ στους εκάστοτε διαγωνισμούς είναι πια απαραίτητη η δημιουργία τρισδιάστατων προοπτικών.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση των βασικών στοιχείων της παραγωγικής διαδικασίας, για την οπτικοποίηση οποιασδήποτε ιδέας, ξεκινώντας από την απλή σχεδίαση σε δύο ή τρεις διαστάσεις, η κατασκευή των τελικών μοντέλων, ο πειραματισμός σε υλικά και φωτισμούς και τέλος η παρουσίαση σε οποιοδήποτε στατικό, (π.χ. εκτυπώσεις) ή κινούμενο μέσο, (π.χ. video).
Εισηγήτρια
Η Άννα Μπονάρου είναι διπλωματούχος αρχιτέκτονας μηχανικός και κάτοχος Master of Arts in Education με παιδαγωγική επάρκεια. Έχει διδάξει αρχιτεκτονικό σχέδιο με ψηφιακά και συμβατικά μέσα στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης και στα ΤΕΙ Λάρισας και Σερρών. Είναι συγγραφέας του βιβλίου “Αρχιτεκτονικό σχέδιο με Η/Υ” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΙΩΝ. Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα στο τμήμα Πολιτικών μηχανικών ΤΕ (ΤΕΙ Τρικάλων) και στο τμήμα Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών χώρων, διακόσμησης και σχεδιασμού αντικειμένων (ΤΕΙ Σερρών).
Σε ποιους απευθύνεται
Αρχιτέκτονες, Αρχιτέκτονες Εσωτερικών Χώρων, Διακοσμητές, Σκηνογράφους.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
- Πρόγραμμα 3D-Studio Max, Εισαγωγή, γενικά στοιχεία για το πρόγραμμα, Interface – περιβάλλον εργασίας. Σχεδιάζοντας με τα βασικά στερεά (box, sphere κ.λπ.), menu modify.
- Menu modify, Εισαγωγή στους modifiers.
- Εντολές Boolean, Εντολές τροποποίησης, Move, Copy, Rotate.
- Εργαλεία αρχιτεκτονικού σχεδιασμού (wall, doors, windows, stairs).
- Σχεδιασμός 2D σχημάτων σε 3D Αντικείμενα I. Ιχνηλάτηση εικόνας. Modifier edit spline. Extrude.
- Σχεδιασμός 2D σχημάτων σε 3D Αντικείμενα II, Lathe. Loft.
- Οργάνωση σε layers, εισαγωγή αντικειμένων (π.χ. έπιπλα).
- Σχεδιασμός πολύπλοκων 3D σχημάτων με το edit poly, edit mesh I.
- Σχεδιασμός πολύπλοκων 3D σχημάτων με το edit poly, edit mesh IΙ.
- Διαδικασίες μεταφοράς και επεξεργασίας δυσδιάστατων και τρισδιάστατων μοντέλων από προγράμματα CAD στο 3D-Studio Max.
- Σύνθετα σχεδιαστικά θέματα, modifiers.
- Υλικά-Material Editor.
- Φωτισμός. Βασικές αρχές φωτισμού.Omni spot και direct φώτα.
- Φωτορεαλισμός εσωτερικού/εξωτερικού χώρου, Mental Ray.
- Κάμερα, εισαγωγή στο animation.
Σχεδιασμός 2D - 3D μέσω AutoCAD
Τίτλος Σεμιναρίου: Δισδιάστατος (2D) και τρισδιάστατος (3D) σχεδιασμός μέσω AutoCad
Ώρες Διδασκαλίας: 40
Εισηγήτρια: Tάνια Τσαμπάζη, Αρχιτέκτων Μηχανικός, Lighting Designer
Περιγραφή
Το AutoCad είναι το πλέον διαδεδομένο σχεδιαστικό πρόγραμμα και η βάση για την κατανόηση της ηλεκτρονικής σχεδίασης. Είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να ικανοποιήσει και χρησιμοποιηθεί από όλους όσοι ασχολούνται με τον σχεδιασμό σε οποιαδήποτε μορφή του. Ο σκοπός που επιτυγχάνεται μέσω του σεμιναρίου είναι, ότι με το πέρας αυτού ο χρήστης είναι σε θέση να σχεδιάζει γρήγορα και αποτελεσματικά είτε δισδιάστατα είτε τρισδιάστατα και να επιτυγχάνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, είτε είναι μια απλή σχεδιαστική μελέτη είτε μια επαγγελματική παρουσίαση.
Εισηγήτρια
Η Άννα Μπονάρου είναι διπλωματούχος αρχιτέκτονας μηχανικός και κάτοχος Master of Arts in Education με παιδαγωγική επάρκεια. Έχει διδάξει αρχιτεκτονικό σχέδιο με ψηφιακά και συμβατικά μέσα στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης και στα ΤΕΙ Λάρισας και Σερρών. Είναι συγγραφέας του βιβλίου “Αρχιτεκτονικό σχέδιο με Η/Υ” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΙΩΝ. Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα στο τμήμα Πολιτικών μηχανικών ΤΕ (ΤΕΙ Τρικάλων) και στο τμήμα Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών χώρων, διακόσμησης και σχεδιασμού αντικειμένων (ΤΕΙ Σερρών).
Σε ποιους απευθύνεται
Αρχιτέκτονες, Αρχιτέκτονες Εσωτερικών Χώρων, Διακοσμητές, Σχεδιαστές, Σχεδιαστές Βιομηχανικών Προϊόντων, Σκηνογράφους, Μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
- Εισαγωγή στο AutoCad και επεξήγηση του interface και των εργαλείων σχεδίασης.
- Με την βοήθεια σχεδιαστικού παραδείγματος ξεκινάμε την παρουσίαση και την χρήση των βασικών σχεδιαστικών εντολών και των εντολών επεξεργασίας.
- Χρήση επιφανειών (layers), τρόποι εκτύπωσης και διάταξη σχεδίου.
- Τρόποι γραφής κειμένων, επεξεργασία και χρήση διαστάσεων και έτοιμων μοτίβων (hatch).
- Δημιουργία βιβλιοθήκης απλών ή σύνθετων αντικειμένων με ή χωρίς χρήση κειμένων.
- Εισαγωγή στο πρόγραμμα αντικειμένων από άλλα προγράμματα και επεξεργασία ή χρήση τους.
- Εξάσκηση με παραδείγματα.
- Εισαγωγή στον τρισδιάστατο σχεδιασμό (3D) με ήδη έτοιμο δισδιάστατο σχέδιο ή εξ αρχής σχεδίαση.
- Εντολές δημιουργίας και επεξεργασίας συμπαγών και κούφιων όγκων.
- Τρισδιάστατος σχεδιασμό κτιρίου με έμφαση στις αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες.
- Εισαγωγή έτοιμων τρισδιάστατων αντικειμένων.
- Χρήση έτοιμων υλικών και δημιουργία δικών μας πιο εξειδικευμένων.
- Εξωτερικός και εσωτερικός φωτισμός.
- Δημιουργία εσωτερικών και εξωτερικών προοπτικών με την χρήση κάμερας
- Βίντεο περιήγησης εσωτερικά και εξωτερικά του κτιρίου.
- Φωτορεαλισμός και αποθήκευση φωτορεαλιστικών εικόνων.
Αρχιτεκτονικός Φωτισμός
Τίτλος Σεμιναρίου: Αρχιτεκτονικός Φωτισμός (Διακοσμητικό στοιχείο ή καταλυτικός παράγοντας σύνθεσης;)
Ώρες Διδασκαλίας: 30
Εισηγήτρια: Tάνια Τσαμπάζη, Αρχιτέκτων Μηχανικός, Lighting Designer
Περιγραφή
Η βιωματική αξία του φωτισμού στον άνθρωπο – δυναμική στην επικοινωνία, δυνατότητα διαμόρφωσης εντυπώσεων και συναισθημάτων.
Ο ρόλος του φωτισμού στην Αρχιτεκτονική-Κίνηση, Χρώμα, Κλίμακα, Ενέργεια.
Πώς ο φωτισμός -φυσικός ή τεχνητός- μπορεί να ενδυναμώσει το κτηριολογικό, να αναδείξει όγκους και αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες, να διαμορφώσει το αρχιτεκτονικό κέλυφος.
Φωτισμός μία μορφή τέχνης. Μεθοδολογία και «εργαλεία» μελέτης.
Εισηγήτρια
Η Τάνια Τσαμπάζη είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός απόφοιτος του Α.Π.Θ. και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Lighting Design απο το ETSAM (Escuela Tecnica Superior de Arquitectura de Madrid). Στην Ελλάδα συνεργάστηκε για δύο χρόνια ώς αρχιτέκτονας με την μελετητική εταιρεία Μετε Συσμ Α.Ε., ενώ στην Ισπανία πραγματοποίησε πρακτική εργασία ως τεχνικός φωτισμού στο Βασιλικό θέατρο, Όπερα της Μαδρίτης, συνεργάστηκε με το γραφείο Auerolighting και στη συνέχεια με το γραφείο Light Cibles, Singapore.
Σε ποιους απευθύνεται
Αρχιτέκτονες, Αρχιτέκτονες Εσωτερικών Χώρων, Διακοσμητές και εν γένει καλλιτέχνες – δημιουργούς από τον ευρύτερο χώρο των εφαρμοσμένων και καλών τεχνών.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01.
- Εισαγωγή. Αναλυτική παρουσίαση σεμιναριακού προγράμματος.
- Tι είναι το φως? Γενικοί ορισμοί και φυσικά χαρακτηριστικά.
- Το Φως και η Όραση. Οπτική Αντίληψη.
02.
- Φωτομετρικά μεγέθη. Ορολογία – Συνθετικά στοιχεία.
- Τα μέσα διάδοσης του φωτός και τα χαρακτηριστικά τους (φακοί και ανακλαστήρες).
- Τύποι φωτισμού. Εφαρμογή στον χώρο ανάλογα με τη χρήση.
03.
- Τεχνητές πηγές Φωτισμού – Φωτιστικά σώματα. Κριτήρια επιλογής.
- Ποιοτικά χαρακτηριστικά των Χρωμάτων και του Φωτός. Ένταση, Χρώμα, Υφή.
- Εκπαιδευτική επίσκεψη σε κατάστημα κατασκευής και πώλησης τεχνητού φωτισμού.
04.
- Ο Φωτισμός ως κεντρική ιδέα στη σχεδίαση.
- Ο διάλογος με το αρχιτεκτονικό κέλυφος και το λειτουργικό χώρο.
- Η ψυχολογία του φωτός. Πώς επιδρά το φως στον άνθρωπο.
05.
- Εισαγωγή – Παρουσίαση προγράμματος Photoshop για τη μετάδοση των ιδεών στο χαρτί.
- Στόχοι, Στάδια, Κριτήρια του σχεδιασμού (Μεθοδολογία σύνθεσης Αρχιτεκτονικού Φωτισμού – Στάδια μελέτης).
- Παρουσίαση εφαρμογών μελέτης αρχιτεκτονικού φωτισμού.
06.
- Ο Φωτισμός στη μικρή κλίμακα – Εσωτερικοί χώροι (Κατοικία, Εμπορικοί Χώροι, Επαγγελματικοί Χώροι, κ.λπ.).
- Εργαστήρι (Workshop) – Εφαρμογή μεθοδολογίας σύνθεσης τεχνητού φωτισμού στην κατοικία.
07.
- Φυσικός Φωτισμός. Βασικές αρχές. Σχέση με τον Τεχνητό Φωτισμό.
- Ο ρόλος του φυσικού φωτισμού στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.
- Εργαστήρι (Workshop) – Φυσικός φωτισμός – Φώς – Σκιά – Κενό – Πλήρες.
08.
- Εργαστήρι (Workshop) – Εφαρμογή μεθοδολογίας σύνθεσης τεχνητού φωτισμού στον επαγγελματικό χώρο.
09.
- Ο Φωτισμός στην Τέχνη. το Θέατρο, τη Ζωγραφική, τη Γλυπτική.
- Light Art Installations.
10.
- Εργαστήρι (Workshop) – Εφαρμογή μεθοδολογίας σύνθεσης φυσικού φωτισμού σε κτήριο επιλογής του σπουδαστή.
Μόδα
Η Ενδυματολογία στο Θέατρο
Τίτλος Σεμιναρίου: Η Ενδυματολογία στο Θέατρο
Ώρες Διδασκαλίας: 15
Εισηγήτρια: Μαρίνα Κελίδου, Σκηνογράφος – Ενδυματολόγος
Περιγραφή
Στόχος του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και ανάλυση του επαγγέλματος του ενδυματολόγου σε όλες του τις πτυχές. Θα αναλυθούν όλες οι φάσεις του σχεδιασμού και της κατασκευής θεατρικών ενδυμάτων, από την ανάγνωση του θεατρικού κειμένου μέχρι και το ανέβασμα της παράστασης. Το σεμινάριο θα είναι ένας συνδυασμός ιστορικών στοιχείων και σύγχρονων ενδυματολογικών πρακτικών. Θα γίνει αναφορά στα υλικά και τις τεχνικές καθώς και στην σχέση του ενδυματολόγου με τους υπόλοιπους συντελεστές μιας παράστασης Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία, απαραίτητα για την ενασχόλησή τους με το θεατρικό ένδυμα, καθώς και μια σαφή και ολοκληρωμένη άποψη για το επάγγελμα του ενδυματολόγου.
Σε ποιους απευθύνεται
Σχεδιαστές Μόδας, Στυλίστες, σπουδαστές και απόφοιτους Θεατρικών Σχολών.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01. Εισαγωγή και Ιστορία
- Ορισμός ενδυματολογίας και ενδυματολόγου.
- Διαφοροποίηση θεατρικού ενδύματος από το καθημερινό ένδυμα.
- Σύντομη ιστορική διαδρομή.
02. Η πορεία του ενδυματολόγου από το κείμενο προς την υλοποίηση
- Η σχέση του ενδυματολόγου με το σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς, την παραγωγή και τα συνεργεία κατασκευής.
- Το θεατρικό κείμενο: Ανάγνωση και εντοπισμός πληροφοριών, κατευθύνσεις του συγγραφέα.
- Δραματολογική και ιστορική έρευνα.
- Ηθοποιός και ένδυμα, Ιδιαίτερες ενδυματολογικές απαιτήσεις (γρήγορες αλλαγές, πολλαπλοί ρόλοι, κινησιολογικές ανάγκες κ.α.).
- Ανάθεση κειμένου για μελέτη και επεξεργασία.
03. Ο σχεδιασμός
- Σύλληψη, αρχική αποτύπωση ιδεών. Συλλογή πληροφοριών για τους ηθοποιούς/μετρήσεις. Η επικοινωνία με τον σκηνοθέτη.
- Τα εργαλεία του ενδυματολόγου: σχέδια ελεύθερα/τεχνικά. Φωτογραφία.
- Δισδιάστατη ζωγραφική μακέτα: υλικά, τρόποι κατασκευής/παρουσίασης.
- Έρευνα αγοράς.
- Προϋπολογισμός.
- Ανάθεση project.
04. Οργάνωση και κατασκευή
- Επιλογή συνεργατών και οργάνωση παραγωγής.
- Υφάσματα/υλικά κατασκευών. Χρώματα, βαφές, πατίνες, τεχνικές παλαίωσης.
- Το βεστιάριο και η χρήση του.
- Ο ρόλος της αγοράς.
- Η πορεία των προβών.
05. Ολοκλήρωση της όψης
- Υποδήματα/κοσμήματα/αξεσουάρ/περούκες.
- Ειδικές ενδυματολογικές κατασκευές.
- Μάσκες/μακιγιάζ.
- Ολοκλήρωση και παράδοση του project.
Visual Merchandising
Τίτλος Σεμιναρίου: Visual Merchandising
Ώρες Διδασκαλίας: 20
Εισηγητής: Γιάννης Κοσελόγλου, Fashion/Textile Designer
Περιγραφή
Το Visual Μerchandising (VM) αποκτά όλο και μεγαλύτερη αξία ως εργαλείο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Είναι μια σύγχρονη μορφή τέχνης, που εστιάζει στην εφαρμογή δημιουργικών ιδεών με στόχο την αύξηση της κίνησης στις πωλήσεις (product traffic). Ο μηχανισμός του VM βασίζεται στην επικοινωνία με τον πελάτη και την επιρροή στις αγοραστικές του επιλογές.
Ο στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι κανόνες του VM στην ένδυση, έτσι ώστε δημιουργοί προϊόντων και εικόνων μόδας να είναι σε θέση να αποκτήσουν πλήρη κατανόηση και γνώση των εργαλείων και των τάσεων που χρησιμοποιούνται στη διεθνή αγορά για οπτική ενδυνάμωση του προϊόντος από την μεριά του πελάτη και όχι του επιχειρηματία. Συνεπώς, θα επισημανθούν όλα εκείνα τα μικρά μυστικά στησίματος βιτρίνας και εσωτερικού καταστημάτων (μπουτίκ, corner, shop in shop, αλυσίδες, πολυκαταστήματα) που απώτερο στόχο έχουν να πυροδοτήσουν καταναλωτικό ενδιαφέρον και συνεπώς αύξηση πωλήσεων.
Εισηγητής
Ο Γιάννης Κοσελόγλου ασχολείται τα τελευταία 4 χρόνια με το σχεδιασμό και ανάπτυξη υφασμάτων για μόδα και έπιπλα. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα τμήματα print των οίκων Alexander mcQueen και Kenzo. Έχει σπουδάσει Marketing and Operations Managment στο ΠΑΜΑΚ, και εργάστηκε στο Visual Merchandise department της εταιρίας Superdry στα κεντρικά της Regent Street και Nicole Farhi.
Πρόγραμμα σεμιναρίου
- Εισαγωγή στην έννοια του Visual Merchandising.
- Ιστορία του ρούχου και πιο συγκεκριμένα της λιανικής ένδυσης.
- Η ανάπτυξη του VM ανά τα χρόνια, χρήση τεχνολογίας και πολυμέσων.
- Τάσεις της μόδας.
- Ψυχολογία καταναλωτή, αγοραστικό κοινό.
- Commercial managers, buyers, visual merchandisers. Ανάλυση των ρόλων και αρμοδιοτήτων.
- Είδη λιανικού εμπορίου, διαχωρισμός εμπορεύματος.
- Σύνδεση της εικόνας με το μάρκετινγκ και την ταυτότητα της εταιρίας.
- Σχεδιασμός εσωτερικού χώρου, έπιπλα, φωτισμός.
- Εισαγωγή στο εσωτερικό ενός καταστήματος. Τοποθέτηση προϊόντων, σημαντικές στρατηγικές λεπτομέρειες σε συνάρτηση με την πολιτική της εταιρίας/καταστήματος.
- Εισαγωγή στον σχεδιασμό και κατασκευή βιτρίνας. Case studies.
- Web visual merchandising, web development, in store digital merchandising, ο ρόλος της τεχνολογίας στο λιανικό εμπόριο.
- Εργασία. Στόχος της εργασίας είναι οι μαθητές να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους, με βάση των όσων διδάσκονται. Πιο συγκεκριμένα: Consumer research and market research.
- Concept / Moodboards / Design development.
- Τοποθέτηση προϊόντων, κατασκευή ενός corner εσωτερικού καταστήματος.
- Κατασκευή βιτρίνας.
- Results- reflective analysis.
Marketing – Επικοινωνία
Digital & Social Media Marketing
Digital & Social Media Marketing
Περιγραφή
Το πρόγραμμα Digital & Social Media Marketing του ΑΚΤΟ, διάρκειας 100 ωρών, εισάγει τους συμμετέχοντες στη φιλοσοφία και στις τεχνικές του ψηφιακού marketing και των social media.
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται δύο απογεύματα την εβδομάδα, συνολικής διάρκειας έξι (6) ωρών, και με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται βεβαίωση σπουδών Diploma (ΑΚΤΟ Κατάρτιση, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 2, με την αδειοδότηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
Εισηγητές
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.
Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.
Επικοινωνήστε, σήμερα, με τη Γραμματεία του AKTO στο information@aktocollege.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη) για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα προνόμια του Προγράμματος Εκπτώσεων και Οικονομικών Διευκολύνσεων.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σπουδών
1. Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing
Η κατανόηση των βασικών αρχών του ψηφιακού περιεχομένου αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την επιτυχία κάθε ενέργειας μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον. Η ενότητα παρέχει ολοκληρωμένη γνώση του ορθού τρόπου χρήσης του ψηφιακού περιεχομένου σε όλα τα online κανάλια προκειμένου να αποκτηθούν δυνητικοί πελάτες (leads) και να ικανοποιηθεί το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
2. Email Marketing – Δημιουργία σύγχρονων email με μορφή ιστοσελίδας & τεχνικές προβολής με e-mail
Η ενότητα ξεδιπλώνει όλες τις πτυχές του email ως ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία του ψηφιακού μίγματος προβολής. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να δημιουργούν καμπάνιες email σε μορφή ιστοσελίδας και θα διδαχθούν όλα τα μυστικά του email για την αύξηση των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης θα εξειδικευθούν στη δημιουργία πειστικού ψηφιακού περιεχομένου που αυξάνει το conversion rate κάθε προωθητικής ενέργειας.
3. SEO (Search Engine Optimization) – Πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας στις Μηχανές Αναζήτησης
To SEO αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της online επιτυχίας για κάθε επιχείρηση. Η ενότητα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα μυστικά του αλγορίθμου με τα οποία λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και ειδικότερα η Google και θα μάθετε όλες τις τεχνικές με τις οποίες θα πρέπει να γίνεται η σχεδίαση, η ανάπτυξη, η προώθηση και η συντήρηση των ιστοσελίδων, προκειμένου να αποκτήσουν την υψηλότερη θέση στη κατάταξη των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο.
4. Διαφήμιση στο internet – Διαφήμιση στη Google με Google Adwords
Η ενότητα θα παρουσιάσει όλα τα μυστικά για να μπορέσει κάποιος να ασχοληθεί με τη δημιουργία και προβολή διαφημίσεων στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης την Google. Ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει που και με ποιο τρόπο θα προβάλλονται οι διαφημίσεις του και στη συνέχεια μαθαίνοντας από την αρχή το adwords θα δημιουργήσει βήμα βήμα τις δικές του καμπάνιες με σωστό και δομημένο τρόπο σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Goοgle. Θα εξοικειωθεί με όλα τα εργαλεία στόχευσης και δημιουργίας διαφημίσεων, σε όλα τα δίκτυα της Google.
5. Online Video Marketing – Ο έξυπνος τρόπος διαφοροποίησης της επιχείρησης
Με την ενότητα αυτή γίνεται κατανοητός ο ρόλος του video στο πλαίσιο της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων προβολής, των βασικών αρχών λειτουργίας του και των ορθών πρακτικών σχεδίασης, ανάπτυξης και προβολής του για την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής digital marketing. Αναλύονται τα βήματα στρατηγικής ανάπτυξης και χρήσης του σε συνέργεια με τα άλλα εργαλεία online marketing με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων, την ενδυνάμωση του brand awareness, τη δημιουργία δυνητικών πελατών – leads και την αύξηση των πωλήσεων.
6. Affiliate Marketing – Άμεση αύξηση των εσόδων σας
Στόχος της ενότητας η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας του affiliate marketing ως ενός εκ των αποτελεσματικότερων εργαλείων του performance marketing και την εξάσκηση των εκπαιδευομένων σε όλα τα εργαλεία, τις τεχνικές σχεδίασης και την ανάπτυξη στρατηγικής διαφημίσεων μέσω των δικτύων affiliate. Οι επιχειρηματίες θα μάθουν πως θα αυξήσουν άμεσα και χωρίς κόστος τις πωλήσεις τους online αλλά και οι ιδιώτες πως θα αυξήσουν εντυπωσιακά τα εισοδήματα τους μέσω διαδικτύου.
7. Δημιουργία Κερδοφόρου E-Shop – Κρίσιμες αποφάσεις πριν τη δημιουργία & μυστικά για την επιτυχία
Περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για την σωστή επιλογή πλατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός e-shop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελεσματική εσωτερική λειτουργία του e-shop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.
8. Online Communication and Social Media I
Στην ενότητα θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.
9. Online Communication and Social Media II (Advanced Level)
Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Μια δια δραστική ενότητα βασισμένη στη συνεργασία και τη συμμετοχή.
10. Case Studies
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με παρουσίαση και συζήτηση ομαδικών εργασιών, με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων, πάνω σε όλα τα εργαλεία στα οποία εκπαιδεύτηκαν.
Online Shopping | e-Commerce Strategy
Τίτλος Σεμιναρίου: Online Shopping | e-Commerce Strategy
Ώρες διδασκαλίας: 27
Εισηγήτρια: Ευρυδίκη Παπαχρήστου, Fashion Designer – MSc
Περιγραφή
Η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και η πρακτική εξοικείωση, των συμμετεχόντων, στις σύγχρονες μορφές επιχειρηματικών συναλλαγών και λύσεων e-επιχειρείν.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσης σχετικά με τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τεχνολογίες του Διαδικτύου, η κατανόηση των τεχνολογιών, επιχειρηματικά μοντέλα βασισμένα στην νέα τεχνολογία, Διεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφορές σε ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφάλεια, τρόπος μετάβασης στο ηλεκτρονικό εμπόριo.
Εισηγήτρια
H Ευρυδίκη Παπαχρήστου σπούδασε “Eυρωπαϊκή Μόδα – Ανάπτυξη Προϊόντος (ΒΑ) Hons, στο University of Kent της Αγγλίας και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) με εξειδίκευση στην Επιχειρηματική Πληροφορική. Έχει εργαστεί στο Μιλάνο για τον Σχεδιασμό συλλογών ενδυμάτων, Έρευνα Αγοράς και Προτάσεις Αξεσουάρ στο Studio Σχεδιασμού LUIGI CIOCCA για εταιρείες όπως: LEVIS ITALIA, LA SENZA, LAPIN, COIN κ.α. Έχει εισηγηθεί σε πολλά προγράμματα κατάρτισης Ελλήνων Στελεχών ΜΜΕ, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια δραστηριοποιείται και στον χώρο του λιανικού εμπορίου γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων ως ελεύθερος επαγγελματίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται ή ασχολούνται με την στρατηγική ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους μέσω του διαδικτύου και θέλουν να αποκτήσουν επιπρόσθετες γνώσεις, εμπειρίες, μεθόδους και τεχνογνωσία πραγματοποίησης εμπορικών συναλλαγών με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
Μάθημα Αντικείμενο Μαθήματος
01. ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ
- Μορφές, διαφορετικές οπτικές, Παράγοντες που τροφοδοτούν το ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Πρόσωπα μεταξύ των οποίων διενεργείται το ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Πλατφόρμες διεξαγωγής ηλεκτρονικών συναλλαγών.
- Η διαφορά μεταξύ η-επιχειρείν ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικών αγορών.
02.
- Διαφορετικοί τύποι ηλεκτρονικών αγορών, Περιβάλλον ανάπτυξης, Προϋποθέσεις για την εδραίωση ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Εφαρμογές, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Πώς συνδέεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με πελάτες, εργαζομένους, προμηθευτές, διανομείς, ανταγωνιστές.
03. ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
- Παρούσα Κατάσταση Ελληνικής Οικονομίας, Ανάλυση Παρούσας Κατάστασης, Θεσμικό Πλαίσιο και Νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Χρήση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στα Ελληνικά Νοικοκυριά, Τρόποι Προστασίας του Καταναλωτή στις Ηλεκτρονικές Συναλλαγές.
04.
05. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Εισαγωγή στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις(e-business). Κανόνες & Οφέλη.
- Πιθανές ανησυχίες που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, Βασικά συστατικά ενός μοντέλου ηλεκτρονικής επιχείρησης.
06.
- Σχεδιασμός και δημιουργία Ηλεκτρονικής Επιχείρησης.
- Περιεχόμενο, Σχεδίαση, Προβολή.
- Περιπτώσεις Ηλεκτρονικών Καταστημάτων Ρούχων -Case Study-.
- Λειτουργικότητα, Ασφάλεια, Ζήτημα Πληρωμών.
07.
- Στρατηγικές διείσδυσης για τις επιχειρήσεις ρούχων-υφασμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Αναδυόμενα B2C επιχειρηματικά μοντέλα στην βιομηχανία ρούχων.
08. SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ECOMMERCE
- Τα Βασικά χαρακτηριστικά της διαδικτυακής διαφήμισης, Τιμολόγηση προϊόντων ένδυσης & διαδίκτυο.
- Έρευνα αγοράς στο Διαδίκτυο, Διαχείριση της σχέσεως των πελατών (CRM), Ιογενές Μάρκετινγκ, Ενσωμάτωση στρατηγικής εξυπηρέτησης πελατών με την στρατηγική των κοινωνικών δικτύων.
09. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (SITE)
- Στοιχεία για ένα αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ελληνικοί & Ξένοι ιστοχώροι.
- Πίνακες αξιολόγησης ελληνικών & ξένων ιστοχώρων.
- Συζήτηση. Συπεράσματα.
Applied Design + Σχεδίαση μέσω Η/Υ
Web Design
Τίτλος Σεμιναρίου: Web Design
Ώρες Διδασκαλίας: 30
Εισηγητής: Ηλίας Μελέτης, UX/UI Designer
Περιγραφή
Αναλυτική περιγραφή στα εργαλεία και στο σχεδιαστικό περιβάλλον των προγραμμάτων. Το σεμινάριο προσφέρει ικανοποιητικές γνώσεις στην δημιουργία κίνησης μέσω Flash και γνώσεις σχεδιασμού στατικών σελίδων μέσω Dreamweaver. Το επίπεδο διδασκαλίας ολοκληρώνεται με την γνωριμία της γλώσσας actionscript & την εισαγωγή στην γλώσσα HTML.
Εισηγητής
Ο Ηλίας Μελέτης ξεκίνησε την δραστηριότητά του στον χώρο των Multimedia αρχικά το 2000 όπου μέχρι το 2009 συνεργάστηκε με εταιρίες του χώρου καθώς και με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για μια σειρά πρωτότυπων εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών για μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου. Από το 2010 εργάζεται στο προσωπικό του studio (iliasmeletis.net) το οποίο εξειδικεύεται αποκλειστικά στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και εφαρμογών σε smartphones, tablets κ.α. H Philips, η Sony, η Eurobank, o Αρκάς, η Warp.ly, η e-on, η skroutz είναι μερικές μόνο από τις εταιρίες που ανήκουν στο πελατολόγιό του, ενώ οι συνεχής διακρίσεις του στον χώρο όπως τα Ermis Awards, ΕΒΓΕ, European Design Awards κ.α. απλά επιβεβαιώνουν την επιτυχία και την ποιότητα της δουλειάς του σε κάθε επίπεδο.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε Γραφίστες, Φωτογράφους, Product designers, Σχεδιαστές καθώς και σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων (είναι απαραίτητη η γνώση τουλάχιστον ενός σχεδιαστικού προγράμματος).
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
Flash
- Εισαγωγή στο Flash.
- Εισαγωγή στα εργαλεία,τις παλέτες και τη σκηνή σχεδίασης του προγράμματος (timeline bar, properties bar, colors, align, actionscript).
- Εισαγωγή στην κίνηση (classic & motion tween, shape tween, layer guide, masking).
- Εισαγωγή στα symbols και την χρησιμότητά τους (button, movie clip, graphic).
- Σχεδίαση με σκηνές.
- Εισαγωγή στις αρχές της actionscript και χρήση της.
- Σχεδίαση με load movies.
- Ολοκλήρωση σχεδίασης project site με επιλεγμένο θέμα.
Dreamweaver
- Εισαγωγή στο Dreamweaver, λίγα λόγια για την γενική χρήση του προγράμματος.
- Εισαγωγή στη σχεδίαση σελίδων στο photoshop. Χρήση slice tool, δημιουργία slices.
- Δημιουργία νέου site.
- Σχεδιασμός με templates.
- Σχεδιασμός με tables.
- Εισαγωγή κειμένου και εικόνων στις σελίδες.
- Σχεδιασμός roll over buttons.
- Ένωση σελίδων με links.
- Τελειοποίηση σχεδίασης.
- File Upload/FTP.
*Ολα τα παραπάνω προϋποθέτουν ότι οι μαθητές γνωρίζουν Illustrator ή Photoshop. Αν όχι τότε ίσως προστεθούν και κάποιες ώρες σύντομης εισαγωγής στα παραπάνω προγράμματα.
Video Editing
Τίτλος Σεμιναρίου: Video Editing
Ώρες Διδασκαλίας: 30
Εισηγήτρια: Ελένη Ξουπά, 3D & Motion Designer
Περιγραφή
To Premiere είναι ένα από τα κορυφαία προγράμματα video editing, ειδικότερα στο στάδιο το montage. Σε συνδυασμό με το After Effect (compositing-VFX) οι δυνατότητες που μας δίνονται για την επεξεργασία video,είναι απεριόριστες.
Στο σεμινάριο θα αναπτυχθεί, η τεχνική του montage, καθώς και συνδυαστικές τεχνικές compositing, παράλληλα με κατάλληλα παραδείγματα και πρακτική εξάσκηση. Η δημιουργία ειδικών εφέ και η τεχνική της kinetic typography είναι μερικές από τις θεματικές που μεθοδικά θα διδαχθούν.
Εισηγήτρια
Η Ελένη Ξουπά γεννήθηκε το 1981 στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε γραφιστική και 3d animation. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και από το 2007 διδάσκει στο Προπτυχιακό τμήμα του Animation & Interactive Media και του Interior Design της ΑΚΤΟ College Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε. Η διδακτική της δραστηριότητα εκτείνεται σε IEK, σεμινάρια, εκπαίδευση προσωπικού εταιρειών με αντικείμενο την εκμάθηση 3d λογισμικών καθώς επίσης και ως διδάσκουσα παραδοσιακού animation στο Δημοτικό σχολείο του American Farm School of Thessaloniki. Ως σχεδιάστρια συνεργάζεται με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς κυρίως σε motion graphics, αρχιτεκτονικούς φωτορεαλισμούς και γραφιστικές υπηρεσίες. Μερικές από τις συνεργασίες της είναι το Τεχνικό Επιμελητήριο Μακεδονίας-Θράκης, Εκδόσεις Κέδρος κ.α.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν από την αρχή το συγκεκριμένο αντικείμενο χωρίς να απαιτούνται προηγούμενες γνώσεις. Απευθύνεται ακόμα, σε επαγγελματίες (animators, γραφίστες, web designers, φωτογράφους κ.α.) οι οποίοι θέλουν να εντάξουν στο γνωστικό τους αντικείμενο, την ψηφιακή επεξεργασία video.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
Adobe Premiere (10 ώρες)
- Εισαγωγή στο Premiere, ανάλυση του layout–work space. Ανάλυση εικόνας-βίντεο, τύποι και μέγεθος αρχείων, τεχνικά χαρακτηριστικά, θεωρία του μοντάζ, εισαγωγή αρχείων, παρουσίαση βασικών εργαλείων. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Ανάλυση εργαλείων μοντάζ εικόνας. Τεχνικές μοντάζ. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Παρουσίαση ανάλυση και επεξεργασία transitions και effects, Key frames Animation-timing. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Χρωματική επεξεργασία “εικόνας” με τεχνικές color correction. Προσαρμογή-επεξεργασία ήχου. Ανάλυση κυματομορφής ήχου και συγχρονισμός με βίντεο. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Επεξεργασία και συγχρονισμός τίτλων-υποτίτλων. Θεωρία του export, συσχετισμός όγκου δεδομένων και ποιότητας εικόνας, επιλογή format και codec ανάλογα με το μέσο προβολής. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
Adobe After Effects (20 ώρες)
- Εισαγωγή στο After effects. Ανάλυση και προσαρμογή layout-workspace. Δημιουργία project. Εισαγωγή υλικού προς επεξεργασία, εισαγωγή στην θεωρία του compositing. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Τα βασικά εργαλεία και η χρήση τους. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Εισαγωγή σε τεχνικές compositing. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Ανάλυση Key frames, timing, time remapping και animation. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Εισαγωγή στις “μάσκες” και animated masks. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Εισαγωγή, effects και επεξεργασία τίτλων. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Χρωματική επεξεργασία και διόρθωση εικόνας (color correction). Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- 3D layers και εξοικείωση με το 3D περιβάλλον. Κάμερες και φώτα. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Επεξεργασία ήχου. Συγχρονισμός με βίντεο. Εξαγωγή τελικού αρχείου. Θεωρία του export, συσχετισμός όγκου δεδομένων και ποιότητας εικόνας, επιλογή format και codec ανάλογα με το μέσο προβολής. Παραδείγματα και πρακτική άσκηση.
- Επανάληψη.
*Το σεμινάριο montage-compositing 30 ωρών, παρουσιάζεται σε εβδομαδιαία σειρά μαθημάτων ανάλογα με το πρόγραμμα και τις απαιτήσεις του σπουδαστή.
Desktop Publishing Essentials
Τίτλος Σεμιναρίου: Desktop Publishing Essentials
Ώρες Διδασκαλίας: 30
Εισηγητής: Λευτέρης Κοντογιάννης, Graphic Designer
Περιγραφή
Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τα σύγχρονα προγράμματα ηλεκτρονικής σχεδίασης της Adobe, στον χώρο της γραφιστικής: Illustrator, Photoshop & Indesign.
Eπαγγελματική επεξεργασία εικόνας & φωτογραφίας, δημιουργία διαφημιστικών εντύπων και γραφικών, αφίσες, περιοδικά, εφημερίδες, εξώφυλλα βιβλίων, DVD, λογότυπα εταιρειών και προϊόντων, συσκευασίες και διαφημιστικές καταχωρήσεις είναι περιοχές που θα προσεγγιστούν μέσα από την σπουδή.
Εισηγητής
Ο Λευτέρης Κοντογιάννης είναι γραφίστας, και art director του δημιουργικού γραφείου Idcreative στη Θεσσαλονίκη. Η δουλειά του έχει αποσπάσει διακρίσεις στα Ελληνικά βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης και έχει δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά design. Eίναι εκπαιδευτής στον ΑΚΤΟ την τελευταία οκταετία διδάσκοντας τυπογραφία και χρήση των προγραμμάτων Illustrator, Photoshop και InDesign.
Σε ποιους απευθύνεται
Γραφίστες, Φωτογράφους, Σκηνογράφους, Διακοσμητές, Αρχιτέκτονες, Web designers, Product designers, Fashion designers και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ξεκινήσει επαγγελματική διαδρομή στον χώρο της ηλεκτρονικής σχεδίασης καλύπτοντας όλες τις απαιτούμενες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες.