Master of Arts in Fashion Brand Communication & Styling

Master of Arts in Design

Tο πρώτο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στον τομέα της Μόδας
είναι γεγονός!

Το Master of Arts in Fashion Brand Communication & Styling είναι το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα, που εξειδικεύεται στον τομέα της Μόδας.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να μελετά την κατανόηση της ταυτότητας μιας μάρκας (Brand) και τη χάραξη Στρατηγικών Επικοινωνίας ενός Fashion Brand σε συνδυασμό με εξειδικευμένες γνώσεις Styling.

Η φιλοσοφία του προγράμματος ενισχύει τον πειραματισμό, την κριτική ανάλυση, την έρευνα και την τεχνολογική – δημιουργική εξερεύνηση, ενώ εξελίσσει την επαγγελματική επάρκεια του υποψηφίου. Με την ολοκλήρωσή του, οι απόφοιτοι θα έχουν αναπτύξει τις ικανότητές τους στη διεξαγωγή προηγμένης έρευνας και θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις συναρπαστικές προκλήσεις που προσφέρει ο κόσμος της μόδας σε διεθνές επίπεδο.

Απευθύνεται σε πτυχιούχους από τον ευρύτερο χώρο της Μόδας (Fashion Design, Stylists, Fashion Marketing) αλλά και σε επαγγελματίες ποικίλων τομέων του Fashion Industry (designers, retail, artists, βιοτέχνες, διαφημιστές, fashion editors κ.ά.) που επιθυμούν να εξελιχθούν και να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς της Μόδας.

Στόχοι του προγράμματος

Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν στην σφαιρική αντίληψη όλων των επιμέρους Χώρων του Fashion Industry. Ταυτόχρονα, στοχεύει στην κατανόηση θεμάτων που αφορούν στα Fashion Brands καθώς και στις Στρατηγικές και τους τρόπους Επικοινωνίας & Προβολής τους ενώ, παράλληλα, δίνει έμφαση στον δυναμικό και διαρκώς εξελισσόμενο τομέα του Styling και του Visual Merchandising σε διεθνές επίπεδο.

Η δομή και το περιεχόμενο του προγράμματος επιτρέπουν στους σπουδαστές κατ’ αρχήν να αξιοποιήσουν το ακαδημαϊκό τους παρελθόν ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω τις θεωρητικές και πρακτικές τους γνώσεις. Ταυτόχρονα, “διαβάζοντας” τη Μόδα πολύπλευρα και μέσα από το πρίσμα όλων της των εκφάνσεων (εικαστικά, τεχνικά, τεχνολογικά και ερευνητικά) θα μπορέσουν να εξελιχθούν και, ως απόφοιτοι, θα είναι σε θέση να παίξουν ενεργό ρόλο στον ευρύτερο χώρο της Βιομηχανίας της Μόδας και του Styling.

Δομή του προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έξι διδακτικές ενότητες (modules), οι οποίες αναπτύσσονται σε τρία εξάμηνα και οδηγούν στην απόκτηση 180 credits.

Το πρόγραμμα MA in Fashion Brand Communication & Styling εξετάζει ποικίλους τομείς που αφορούν στον ευρύτερο χώρο της Μόδας:

Αισθητική & Σημειολογία στη Μόδα, το Styling ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικοπολιτικού & πολιτισμικού πλαισίου, Σύγχρονο Styling (νέοι τρόποι, νέες τεχνικές και τεχνολογίες), Εξειδικευμένες υπηρεσίες Styling (collections, personal, θέατρο, κινηματογράφος, video clip), Brand Strategy & Communication (Fashion Marketing, Digital Media, Fashion PR), Visual Merchandising, Προβολή – παρουσίαση (Περιοδικά, Εκδόσεις, Social Media, Fashion blogging), Φωτογραφία Μόδας – Visual Communication.

Έτσι οι σπουδαστές, θα έχουν αποκτήσει ένα ευρύ φάσμα γνώσεων πάνω στους επιμέρους τομείς της Μόδας, των Στρατηγικών Επικοινωνίας των Fashion Brands και του Styling, ώστε να μπορούν να εξειδικευτούν στο πλαίσιο της Διπλωματικής τους Εργασίας (Main Project).

Στο σημείο αυτό σημειώνουμε ότι, μετά την ψήφιση νέων μέτρων και τη λήψη Υπουργικών Αποφάσεων από το 2012, ως προς την εφαρμογή των Νόμων 4046/2012 και 4093/2012, καθίσταται επιπλέον εφικτή η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας για τους πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών. Αυτή η εξέλιξη συνεπάγεται την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους που αποκτούν πανεπιστημιακά πτυχία, καθώς και μεταπτυχιακά, μέσω Κολλεγίων, όπως ο ΑΚΤΟ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (άρθρο 13 του Νόμου 4148/2013).

Εδώ, μπορείτε να δείτε μερικές αποφάσεις που αφορούν σε αποφοίτους του ΑΚΤΟ (για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουν αφαιρεθεί τα στοιχεία των αποφοίτων και του πρωτοκόλλου των αιτήσεών τους).

Ενημερωθείτε εδώ για το πρόγραμμα Υποτροφιών – Εκπτώσεων και Οικονομικών Διευκολύνσεων που απευθύνεται σε αριστούχους αποφοίτους κατόχους πτυχίου Bachelor, σε αριστούχους αποφοίτους δημοσίων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά και σε σπουδαστές που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες, κάτοχοι κάρτας ανεργίας κλπ).

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας τώρα και επωφεληθείτε υποτροφίες – έκπτωση στα δίδακτρα έως 2.100 ευρώ και έναν ευέλικτο οικονομικό διακανονισμό έως και 15 μηνιαίες καταβολές.

Για να ενημερωθείτε αναλυτικά για την έκπτωση που δικαιούστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε, σήμερα με τη Γραμματεία: information@aktocollege.gr | 210 5230130 (Αθήνα) – 2310 221231 (Θεσσαλονίκη).

 

Είναι προφανές πως, πάνω από όλα, η Μόδα είναι Επικοινωνία.

Σε αυτή τη θεμελιώδη αρχή βασίστηκε ο σχεδιασμός του Master of Arts in Fashion Brand Communication & Styling, που στοχεύει στην κατανόηση των σύγχρονων απαιτήσεων ενός Fashion Brand σε δημιουργικό και επικοινωνιακό επίπεδο δίνοντας, παράλληλα, έμφαση στο δυναμικό και διαρκώς εξελισσόμενο τομέα του Styling.

Το πρόγραμμα μελετά την αλληλένδετη σχέση Μόδας και Επικοινωνίας, μέσα από την παρατήρηση των κοινών σημείων και των δύο. Όπως η Επικοινωνία έτσι και η Μόδα χρειάζεται γνώσεις και κανόνες, κατευθύνσεις και στρατηγικές για να επικοινωνήσει το τελικό της αποτέλεσμα. Δε νοείται Μόδα χωρίς Επικοινωνία, χωρίς την έκθεση της σε μια ολοένα ευρύτερη κοινότητα χρηστών, followers, bloggers, editors, δυνητικών influencers./p>

Σε ένα ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κοινωνικο – οικονομικό & πολιτικό πλαίσιο, η Μόδα επιβάλλεται να μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών, που είναι απολύτως συνδεδεμένες με τον ψηφιακό κόσμο και τα social media. Η διαχείριση της πληροφορίας αλλά και η διάχυσή της στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο μας, απαιτεί γνώση και όραμα, κριτική σκέψη και πάθος.

Η Μόδα, όταν επικοινωνηθεί σωστά, έχει τη δύναμη να δημιουργεί ένα μύθο, να αφηγείται με τρόπο σαγηνευτικό μια ιστορία, να “γεννά” την επιθυμία συμμετοχής μας σ’ έναν κόσμο ονειρικό. Έτσι, τα τελευταία χρόνια, ο ρόλος του Fashion Stylist έχει αναδειχθεί ως ιδιαίτερα σημαντικός, αφού αυτός καλείται να οπλιστεί με την ικανότητα και το ταλέντο να “υπηρετήσει” όλα όσα η Μόδα προστάζει!

Το πρώτο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, στη χώρα, με εξειδίκευση στη Μόδα είναι γεγονός!

Αναστασία Αλεβίζου
Fashion Designer
Διευθύντρια Προγράμματος MA in Fashion Brand Communication & Styling

 

Το πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί με δύο εναλλακτικούς τρόπους φοίτησης:

Full Time | Μονοετές πρόγραμμα πλήρους φοίτησης με διάρκεια 12 μήνες
Η φοίτηση απαιτεί προσέλευση τρία απογεύματα την εβδομάδα κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου, δύο απογεύματα την εβδομάδα κατά τη διάρκεια του εαρινού εξαμήνου, και ατομικές συναντήσεις με ειδικό καθηγητή (supervisor) για την υλοποίηση της Διπλωματικής Εργασίας κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού εξαμήνου.

Part Time | Διετές πρόγραμμα με διάρκεια 21 μήνες
Η φοίτηση είναι η ίδια με τη full time εκδοχή όσον αφορά την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών ενοτήτων, προβλέπεται όμως διπλάσιος χρόνος για την εκπόνηση όλων των εργασιών. Έτσι, όσοι σπουδαστές επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα εξεταστούν στις επιμέρους εργασίες τους με μεγάλη χρονική άνεση. Σε αυτή την περίπτωση, η απονομή του τίτλου σπουδών γίνεται ένα χρόνο αργότερα σε σχέση με το πρόγραμμα πλήρους φοίτησης.

1ο εξάμηνο σπουδών

2ο εξάμηνο σπουδών

3ο εξάμηνο σπουδών - Main Project

 

Αναστασία Αλεβίζου
Fashion Designer / Programme Leader

Διδάσκει στον ΑΚΤΟ από το 1995 και είναι Ακαδημαϊκή Διευθύντρια στο πρόγραμμα BA (Hons) Degree in Fashion Design AKTO/Middlesex University. Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικών & Κοινωνικών Επιστημών του Πάντειου Πανεπιστημίου και, κατόπιν, συνέχισε τις σπουδές της στο Σχέδιο Μόδας. Αποφοίτησε από την Domus Academy (Milano), με τον μεταπτυχιακό τίτλο Master Della Moda. Στην Ιταλία εργάστηκε στα γραφεία του Brand “Blumarine” και σε πληθώρα fashion projects, καθώς και σε γραφεία Πρόβλεψης Τάσεων. Αρθρογραφία της έχει δημοσιευθεί σε σημαντικά Ελληνικά και Ιταλικά περιοδικά.

Αντώνης Ράλλης
Ιστορικός Τέχνης

Σπούδασε Νομική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι ιστορικός τέχνης, με σπουδές Ιστορίας της Τέχνης (προπτυχιακές, μεταπτυχιακές, και διδακτορικό) στο πανεπιστήμιο της Lille στη Γαλλία. Από το 1999 μέχρι σήμερα διδάσκει Ιστορία Τέχνης στον ΑΚΤΟ. Έχει συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως επιστημονικός υπεύθυνος για τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για το μάθημα των εικαστικών σε όλες τις τάξεις του δημοτικού. Παράλληλα, είναι μεταφραστής λογοτεχνίας απόφοιτος του Τμήματος Λογοτεχνικής Μετάφρασης του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών (1996-1998).

Αριστοτέλης Μιχαηλίδης
Product Designer

Απόφοιτος BA (Hons) in Product Design του Middlesex University και Master in Strategic Product Design Engineering από το TU Delft. Είναι συνιδρυτής του creative hub “Trout” και του “Crisis is a Greek Word” (παγκόσμια πρωτοβουλία των Ελλήνων designer να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της Κρίσης). Έχει εργαστεί ως Managing Director για την διεθνώς βραβευμένη εταιρεία παραγωγής “Nomint”, ως Quality Assurance & Project Manager στον όμιλο “Nilesk” (www.nilesk.com) και ως Project Manager σε Ευρώπη και Ασία.

Άννα Αλτουβα
Media & Advertising Specialist

Η Άννα Αλτουβά είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας, στην Ιταλία, όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Έχει εργαστεί σε Ελληνικές και Πολυεθνικές Διαφημιστικές Εταιρίες, ως Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών, για πολλές από τις οποίες έχει βραβευθεί. Διδάσκει στον ΑΚΤΟ από το 1993.

Αντώνιος Βερνής
Fashion Stylist – Creative Director

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Master in Fashion Styling (Instituto Marangoni) καθώς και δύο Bachelor στο Fashion Design και στο Fashion Styling. Έχει εργαστεί ως Creative Director στις εταιρίες “Parthenis” και “Qube” και ως Head Stylist στην “Image Models Agency”. Έχει επιμεληθεί τηλεοπτικές παραγωγές, διαφημιστικά spots, ποικίλα περιοδικά, καταλόγους και καμπάνιες και, σήμερα, υπογράφει την επιμέλεια δημιουργικού στην εταιρεία υποδημάτων Migato. Διατηρεί την αντιπροσωπεία του fashion brand “The Earth Collection” στη Θεσσαλονίκη και προετοιμάζει το δικό του brand name.

Supervisors - Επισκέπτες καθηγητές

 

Προϋποθέσεις εισαγωγής

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις συγγενείς ειδικότητες του Design και των Τεχνών (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές, γραφίστες, εικονογράφους, web – designers, φωτογράφους, 3D Animators, κομίστες, σχεδιαστές βιομηχανικών προϊόντων, σχεδιαστές μόδας – ενδυματολόγους), αλλά και σε πτυχιούχους συναφών ειδικοτήτων με αγάπη για τις Τέχνες, το design, την επικοινωνία, τη δημιουργία, τις κατασκευές, τον πειραματισμό και τις νέες τεχνολογίες.

Οι ενδιαφερόμενοι για το πρόγραμμα περνούν από συνέντευξη σε επιτροπή αξιολόγησης, που ορίζεται ειδικά για το σκοπό αυτό, κατόπιν υποβολής σχετικής αιτήσεως. Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεντεύξεων είναι να ανήκουν σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

1. Να είναι Πτυχιούχοι Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι. ή Ανώτατων και Ανώτερων Σχολών του εξωτερικού στις προαναφερθείσες ή συναφείς σε αυτές ειδικότητες.

2. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να γίνουν δεκτοί ως υποψήφιοι, επαγγελματίες με αποδεδειγμένη -τουλάχιστον- πενταετή επαγγελματική εμπειρία υψηλού επιπέδου, χωρίς τα προαναφερθέντα τυπικά ακαδημαϊκά προσόντα.

Για τη συμπλήρωση της Αίτησης Εισαγωγής στο πρόγραμμα είναι απαραίτητη η προσκόμιση των εξής δικαιολογητικών:

  1. Επικυρωμένο αντίγραφο του πτυχίου.
  2. Αναλυτική βαθμολογία (για το σύνολο των ετών φοίτησης).
  3. Αναλυτικό βιογραφικό.
  4. Έκθεση τετρακοσίων (400) λέξεων, στην οποία ο υποψήφιος περιγράφει το θέμα που τον ενδιαφέρει να μελετήσει – εμβαθύνει.
  5. Συστατικές επιστολές (εφόσον υπάρχουν).
  6. Βεβαιώσεις επαγγελματικής εμπειρίας (εφόσον υπάρχουν).
  7. Portfolio εργασιών (ο πλήρης φάκελος εργασιών του υποψηφίου παρουσιάζεται σε ατομική συνέντευξη).

Πρόγραμμα Υποτροφιών

143;18;topLeft;topRight
141;18;topLeft;topRight
181;18;topLeft;topRight
89;18;topLeft;topRight
110;20;topLeft;topRight
114;18;topLeft;topRight

 

British Accreditation Council

 

QAA


Middlesex University Partner

Master of Arts in Fashion Brand Communication & Styling 29/05/2018

Campus Αθήνας

Ευελπίδων 11Α (έναντι Πανελληνίου Γ.Σ.)
Αθήνα, 113 62
Τηλ: 210 52 30 130, Fax: 210 38 13 700

Campus Θεσσαλονίκης

26ης Οκτωβρίου 38-40 & Ανδρέου Γεωργίου
(δίπλα στο MET HOTEL) Θεσσαλονίκη, 546 27
Τηλ: 2310 221 231, Τηλ/Fax: 2310 544 723


information@aktocollege.gr
face to face